@Justin Drew Bieber


Eenmaal thuis aangekomen zie ik iets raars in de bosjes liggen. Ik wacht tot mijn moeder, Jazmyn en Jaxon naar binnen lopen en ga dan pas kijken wat het is. Er ligt een envelop in de bosjes en op die envelop staat; afscheids brief voor Justin. Verbaast kijk ik of het niet voor iemand anders bedoeld is, maar aan de achterkant staat in het klein Justin Bieber. Nieuwschierig maak ik heb open en lees de gekrulde letters die op de brief staan. Het is met paars geschreven en het moet wel van een meisje zijn.

Lieve Justin,

Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen.
Je bent een super lieve/leuke jongen en ik
houd heel veel van je. Nouwja, houd..?
Ik hield van je. Tot de dag van vandaag.
Ik ben erachter gekomen dat je minder leuke dingen
hebt gedaan. Zoals liegen, en me eigenlijk
helemaal niet aardig/leuk vinden. Ik verbreek daarom
onze vriendschappelijke relatie. Jammer dat het
zo moet gaan Justin.. Ik had je anders ingeschat.

Kus Claire.


Ik kijk of er nog meer dingen in de envelop zitten. Ik zie een zilveren kettinkje schitteren en haal hem uit de envelop. Claire.. Ik kan me nog goed onze leuke tijden herrinneren. Claire was een goede vriendin. We hadden het leuk met elkaar, en ik kon haar vertrouwen. Waarom verbreekt ze onze hechte relatie? Wat wij hadden was niet te verwoesten. Nouja, voor deze brief dan. Verbijsterd sta ik nog steeds buiten met de brief en het zilvere kettinkje in mijn handen. Die ketting heb ik haar gegeven voor haar verjaardag, als teken dat ik veel om haar geef. Op het kettinkje staat; Nobody can break us. Alleen snap ik niet waarom ze zegt dat ik heb gelogen en dat ik haar niet leuk vind.. Ze betekent écht heel veel voor me..

Reageer (6)

  • PillsnCoffee

    aaach arme justin ):
    nu moet marit hem komen troosten
    en BAM everyones in looove
    hahahaha
    dude je bent het weer vergeten HAHAHAHA <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen