6 - Een sleutel en een vlam
En, hebben jullie al een vermoeden wie de schrijver van de brief was? ^^
Het is in ieder geval iemand die al in het verhaal is voorgekomen, en Arrow verdenkt Jeffrey blijkbaar. :'D
Ik ga nog niet zeggen wie het is, maar wel verwarring zaaien, ghehe. Bedenk namelijk wel dat Lucy niet alleen naast Elizabeth stond toen ze Jeffrey ontmoette. Lucy was zo ongeveer constant bij haar, dus misschien is Jeffrey niet de enige optie...
Het is in ieder geval iemand die al in het verhaal is voorgekomen, en Arrow verdenkt Jeffrey blijkbaar. :'D
Ik ga nog niet zeggen wie het is, maar wel verwarring zaaien, ghehe. Bedenk namelijk wel dat Lucy niet alleen naast Elizabeth stond toen ze Jeffrey ontmoette. Lucy was zo ongeveer constant bij haar, dus misschien is Jeffrey niet de enige optie...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ik denk Jonathan, zoiezo bij dat hoofdstuk dacht ik van: mm.. twee van aparte lengtes en 1 met normale lengte, ping! kandidaat binnen, paar zinnen later: behalve zijn blauwe og- oke, hou maar op, ik weet genoeg
1 decennium geledenBtw, Jeffrey werd beschreven als iets jonger dan zij, dus die pas juist weer heel goed bij Lucy
Snel verder
1 decennium geledenDit is echt een goede story
ABO
Oh gutjes, ik dénk dat het die paardenknul is. Want alleen daar is er waarschijnlijk een stilte gekomen, voordat Richard kwam. En ik zie het voor mezelf al voor dat hij haar observeerd, achter de paarden en immense vazen. gna gna...
1 decennium geledenSnel verder (+kudo)
heb ik je al verteld dat jij de beste schrijver bent???
1 decennium geledennee? dan zeg ik het nu: jij bent echt absoluut een van de beste schrijver op heeel quizlet en je hebt echt een groot talent dit was een super mooi stukje!!!! snel verder dus!!!!!! (ik ram dat groene knopje wel in elkaar)
Heb ik al verteld hoe geweldig jij schrijft?
1 decennium geledenNee? Dan zeg ik het nu: jij bent absoluut een van de beste schrijfsters op heel quizlet!!
Je hebt echt een groot talent! Dit was weer een heel mooi stukje:Y)