Foto bij [8.0] Forever yours..

Terwijl ik probeer een taxi aan te houden denk ik aan het verhaal wat ik vroeger altijd las en nooit begreep.
Als ik alleen ben , en ik zit in een donker hoekje.. Durf ik mijn tranen te laten spreken.. Duizend tranen over mijn wangen die overdag niet te zien zijn.. In het donker durf ik te huilen.. mijn angst kan eruit .. mijn verdriet kan ik vertellen in het donker kan ik zeggen wat overdag niemand begrijpt.. zoveel pijn en verdriet binnen in mij .. zoveel gebeurt en zoveel gezegd.. het is allemaal teveel.. Zet mijn masker maar weer op….
Opeens word alles duidelijk. Dit gedichtje slaat op mij. Al mijn hele leven heb ik pijn en verdriet, probeer ik het weg te dansen, te drinken en te feesten. Ik ben zo gewend geraakt aan mijn masker, dat ik hem voor altijd op had. Nick zorgde ervoor dat ik het masker niet meer nodig had. Een taxi stopt voor mijn neus.
'Waar wilt u naartoe mevrouwtje?' De oude kale man haalt het stokje uit zijn mond.
'Ik wil naar...'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Salute

    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden
  • carlinnoss4

    verder :)

    1 decennium geleden
  • TurnMySwagOn

    Neem op!!
    Snel verder!
    ^.^

    1 decennium geleden
  • Tweedledee

    omg... how romantic ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen