Hailey Kush.

Zuchtend tik ik met mijn nagels tegen de tafel aan, terwijl ik in mijn andere hand mijn kopje koffie goed vasthoud. Mijn ogen glijden over de krantenartikelen die weer nieuwe dingen vermelden. 'Pap, wist je al dat de er een jongen een auto ongeluk heeft gehad, 2 dorpen verderop?', vraag ik en laat mijn blik omhoog gaan, terwijl mijn vader over mijn schouder mee kijkt naar de krant. 'Niet tot nu toe, is hij er ernstig aan toe?'. Snel kijk ik weer terug naar het artikel en laat mijn blik weer over de tekst gaan. '4 botbreuken en licht hersenletsel, maar hij overleefd het gelukkig wel', glimlach ik en zie mijn vader knikken, en weer weglopen naar de woonkamer. Glimlachend begin ik weer verder te lezen, en neem zo af en toe een slok van mijn koffie. 'Liefje, wil je zometeen even een pak melk halen bij de supermarkt hier in de buurt?', hoor ik mijn moeder enthousiast roepen, terwijl ik mijn kopje neerzet op de tafel. 'Niet meer?', glimlach ik en sta op zodra ik de krant heb opgevouwen en weggelegd. 'En even een pak suiker, de rest haal ik van de week nog wel', glimlacht ze en staat op. 'Wacht hier maar even, dan pak ik wat geld uit mijn portemonnee', glimlacht ze en wijst naar de stoel achter me. Ik knik en ga even zitten, terwijl ik toe kijk hoe ze haar geld tevoorschijn haalt uit haar jaszak, en weer naar mij toegelopen komt. 'Hier, en pas er goed op wil je?'. Ik knik meteen, en steek het in mijn broekzak. Ik graai de sleutels van het haakje, en loop naar de schuur om mijn fiets er uit te pakken. Hij rammelt wat, maar hij fiets nog steeds, dus ik heb niks te klagen. Ik draai de schuur weer op slot, om daarna met mijn fiets aan de hand naar de oprit af te fietsen, en naar de supermarkt te gaan. Een pak melk en een pak suiker, dat was niet zo moeilijk. Toch?
---
kan wel kloppen dat het op die film lijkt, daar is hij op gebaseerd <3 Reacties? Verbeteringen? Kudo? :3

Reageer (11)

  • Lively

    Jij schrijft zo leuk hihi.

    1 decennium geleden
  • OmyCookie

    Je hebt een klein foutje bij de naam van je hoofdstuk het moet 2nd zijn in plaats van 2th

    Maar je schrijft super verder!! <33

    1 decennium geleden
  • BieberFan

    Snel verder
    en op welke film is ie gebasseerdd ofsoow xD
    !

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    <3333

    1 decennium geleden
  • STALIK

    verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen