Foto bij #13

Lucy
Toen ik een half uur op bed had gelegen was mijn woede al wel iets gezakt. Ik moest de hele tijd aan het moment denken. Justin had me gezoend. Waarom? Ik kon me gewoon niet voorstellen dat hij me opeens zo leuk vond. Maar je zoent toch ook niet iemand zonder reden? Nouja, misschien soms wel. Als je zat bent, of zo. Maar dat waren we allebei niet. Hoe langer ik over de zoen nadacht hoe meer ik begon te twijfelen over het feit of ik het nou echt zo erg vond dat Justin me had gezoend. Ja, tuurlijk vond ik het erg. Ik had Michiel toch? Ik zuchtte diep terwijl ik nadacht over die laatste zin. Ja, ik had Michiel, maar ik had nog niks van hem gehoord sinds ik hier in Canada zat. Nog niet eens een smsje. Ik pakte m’n mobiel en drukte op een knopje zodat het scherm verlicht werd, maar het gaf niet aan dat ik een smsje gekregen had. Hierdoor raakte ik nog gefrustreerde dan ik al was en net iets te hard legde ik m’n mobiel weer op het nachtkastje. Hierdoor viel m’n mobiel keihard op de grond waardoor het klepje er vanaf sprong en de batterij eruit viel. Geïrriteerd bukte ik voorover om m’n mobiel weer bij elkaar te pakken en zag toen dat ik een barst in m’n scherm had zitten van hier tot Tokyo. Fijn. Ruw drukte ik de batterij weer in m’n mobiel en sloeg het klepje weer achter m’n mobiel voor zover je een klepje op een mobiel kon slaan. God, wat haatte ik deze dag.

Reageer (2)

  • MsSwaggy

    lucy mag niet verliefd op justin DAT MAGGGG NIEEEEEEE!!!!

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AAAHW D:
    maar Justin is een gemene jongen hier HAHA
    snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen