Foto bij Part 1: Chapter 5

Part 1:
You can run,
You can hide,
but you can't Change the tide.

Ruben point of view
"Hee jongens"Hoor ik Leon zeggen. We kijken hem vragend aan. "Volgens mijn worden we achtervolgt" Ik kijk voorzichtig achterom. “Er staat alleen een lelijk wijf achter ons” fluister ik. Sun, Steve & Leon draaien allemaal tegelijk hun hoofd om. “Sukkels dat valt ook echt niet op he”Mompel ik en loop verder. “OMG DAT IS ZE! IK WORDT LICHT IN ME HOOFD!”Zegt Steve een beetje te hard. Ik sla mezelf voor me kop. Dit ga je niet menen! Ik voel een hand op me schouder en draai me met een ruk om. “Pardon, maar gaat het over mij.”Hoor ik het lelijke wijf zeggen. Ik zie dat Steve helemaal rood wordt. “Nee hoor gaat over mijn moeder.”Klets ik me er zelf uit. Ik zie Steve opgelucht adem halen. “Oke, Excuses” En ze loopt weg. De andere komen naar me toe lopen. “Pfoe! Echt bedankt! Dat was echt op het nippertje!”Slaakt Steve. Ik geef een knipoog en we lopen door. Als we bij de tent zijn aangekomen komt gelijk een oudere mevrouw op ons af die best raar gekleed is. “Hallo, Willen jullie, jullie toekomstdroom weten?”Lacht ze. We knikken. “Er kan er een met mij lopen.”Zegt ze. We besluiten dat Sun eerst gaat. We gaan voor de tent op een bankje zitten en wachten totdat Sun weer naar buiten komt. Als hij buiten komt begint hij gelijk te zeggen wat de vrouw heeft gezegt. “Ik kom in een band” Zegt hij met een Big Smile. Sun komt naast me zitten en Leon gaat naar binnen. Ook hij komt naar buiten met een Big Smile. “Ik word een drummer!” Lacht hij. Ik sta op en loop naar binnen. Het is een klein kamertje die erg donker is. Ik moet me schoenen uit doen en moet op een kussen op de grond gaan zitten. De vrouw begint rare bewegingen te maken met haar handen rond de bol. Ik moet in de bol kijken. Daarin zie ik niks alleen een vaag plaatje. “Ik zie niks”zeg ik. “SSHTT” slist ze. Ik zucht en hou me stil. “Jeetje wat is dit voor iets. Jullie komen alle 3 al in een band.”Zegt ze. “Wat?! Tegek! Kom ik echt in een band?” De vrouw knikt. Ik sta op trek me schoenen weer aan. Bedank de vrouw en loop weer naar buiten. Ook ik vertel wat er is gebeurd. Nu is het de beurt aan Steve. Hij loopt naar binnen en we praten over koetjes en kalfjes.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen