Foto bij #11

Lucy
Toen Justin zijn lippen op de mijne drukte schrok ik heel erg. Ik was helemaal verbaasd en wist de eerste paar seconden niet te reageren. Pas toen ik opeens aan Michiel dacht reageerde ik. Ik duwde Justin van me weg en stond op. Ik keek Justin met grote ogen aan. Mijn lippen tintelden nog steeds van de kus. ‘Ik... Maar… Hoe… Dit kan niet Justin.’ Stotterde ik. ‘Ik heb een vriendje, ik woon in Nederland en ik ben niet verliefd op je. Ik haatte je zelfs voor deze afspraak. Ik… Sorry Justin.’ Ik liep snel de kamer uit, rende de trap af en greep m’n jas van de kapstok. ‘Lucy, wacht alsjeblieft.’ Zei Justin terwijl hij ook de trap afrende. Ik verstijfde en draaide me om. ‘Je wist toch dat ik een vriend had? Waarom zoen je me dan?’ ik keek hem verontwaardigd aan. Ik was echt heel boos op hem. Wat dacht hij wel niet? Dat hij me eerst jaren kon treiteren om vervolgens heel aardig te gaan doen zodat ik hem ook wel mocht en me daarna gaan zitten zoenen? ‘Je vindt me toch niet leuk, hoop ik?’ Vroeg ik toen aan Justin. Justin keek me gekwetst aan. ‘Misschien, een beetje.’ Ik slaakte een diepe zucht en liep toen woedend weg. Ik haatte hem, ik haatte hem, ik haatte hem. Misschien was dit zijn plannetje wel. Mij zoenen, zodat ik me er heel boos over zou maken. Zodat de relatie van Michiel en mij onder druk kwam te staan. Met grote boze stappen liep ik naar huis. Daarna liep ik naar binnen en rende toen snel naar boven zodat niemand irritante vragen aan mij ging stellen. Ik sloeg de deur van mijn slaapkamer dicht en ging op bed liggen. Ik kon nog steeds niet geloven dat hij mij gezoend had. Hoe kon hij dat nou doen?


en ik heb eindelijk vakantiee!!

Reageer (4)

  • MsSwaggy

    Love Lucy!!
    Give maaah the high yeaaah!

    1 decennium geleden
  • February

    Lucy rocks! ze moet niet overgeven aan Justinbal. XDD

    1 decennium geleden
  • SkyScraper1

    Yeah, ik heb ook vakantie ;'D
    En nu heb je vakantie dus kan je heel vaak nieuwe stukken schrijven ;'D
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Ik heb pas over twee weken vakantie. ):
    Lucy is soooo right.
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen