De bel ging. 'Ik ga wel.' Riep Sadie naar mij. Ik stond in de keuken twee glazen met cola in te schenken. 'Oke!' Riep ik terug. Ik legde de colafles weg en liep met twee glazen in mijn handen terug naar de woonkamer. Ik legde de glazen op de tafel neer en liep naar de gang. 'Wie is het?' Vroeg ik aan Sadie. Sadie draaide zich om en keek me met een heel serieus gezicht aan. Wie was het? Ze deed de deur wijder open en ik zag Caitlin buiten staan. 'Oh. Hey.' Zei ik verbaasd. Aan Caitlins gezicht te zien was ze niet blij. 'Hoe kon je?' Vroeg ze kalm. 'Wat?' Vroeg ik alsof ik niet wist waar ze het over had. Ik wist dondersgoed waar ze het over had. Ze had het over Jake. 'Dat weet je wel!' Beet ze me toe. 'Jake?' Vroeg ik. Ze knikte. 'Waarom heb je met hem gezoend?' Vroeg ze toen ik niks zei. 'Hij zoende mij.' Verbeterde ik haar. 'Maar je ging in op die zoen.' Zei ze. Ik knikte. 'Waarom?' Vroeg ze. 'Had ik hem moeten wegduwen of zo?' Vroeg ik. 'Ja.' Antwoordde ze. 'En waarom dan?' 'Omdat ik Jake leuk vind.' 'Ik kan hem toch niet gaan wegduwen en zeggen "sorry Caitlin vindt je leuk dus zoen me niet" ?' 'Jawel.' Zei ze simpel. 'Weet hij dan dat hij je leuk vind?' Vroeg ik en ze werd stil. 'Dat bedoel ik dus.' Zei ik. Eigenlijk was dat niet mijn echte reden, maar ik moest iets goeds verzinnen. Iets beters dan "ik probeerde Justin te vergeten". 'Ik ga eventjes uhm, naar de woonkamer.' Fluisterde Sadie zo dat alleen ik het hoorde. Ik draaide niet eens om. Ik was een beetje boos geworden. Ik wist niet waarom, maar het was eenmaal zo. 'Je had toch ook kunnen zeggen van dat je het niet wilde of zo.' Zei Caitlin. 'Ik kan niet alleen aan jou denken Cait. Ik moet ook aan mezelf denken. En aan Jake's gevoelens.' Zei ik bot. 'Jake's gevoelens?' Herhaalde ze. 'Nou, hij vindt mij vast wel leuk of zo als hij me voor de twee keer gaat zoenen.' Zei ik. Ze keek om zich heen. Ik was op dit moment zo chagrijnig en ik hoopte dat ik dat vanavond niet was. Vanavond zou ik met Justin uit eten gaan. 'Laten we dit vergeten. Ik vind Justin nog steeds leuk en het is goed tussen ons. En met Jake wordt het sowieso niks. Ik vind hem toch niet leuk.' Zei ik om er een einde aan te maken. Caitlin knikte. 'Het spijt me.' Zei ze. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. 'Je bent de beste, Jess. Echt waar.'

Ik krijg opeens heel weinig reactie. Het is op dit moment niet echt bepaald motiverend om nog te schrijven. Het zou zo veel fijner zijn als jullie meer zouden reageren.

Reageer (14)

  • Comfort

    Jeej alles is terug goed !! :)
    Super!!!

    1 decennium geleden
  • femmelashirl

    Ik hou van je verhaal.

    1 decennium geleden
  • chadwick

    yeeey toen was het weer goed ;d
    omg, ik wil weten hoe dat dan gaat met Justin en Jessica.
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xOnlyOne

    Verder<33
    Je schrijft echt geweldig! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen