Hier weer een hoofstukje voor me allesliefste abo's en lezers!

xx

@Maritt Overbeek


Wie is die jongen nou toch, hij komt me zo bekend voor.. denk ik bij mezelf. "Hee, ben je al klaar met eten? We moeten zo alweer naar de training voor surfen." Dean zwaait met zijn handen voor mijn ogen. "Hallo, aarde aan Maritt!" "Ja ja, weet ik.." zeg ik in gedachte verzonken. Ik ben toch niet verliefd aan het worden he.. Nee dat kan niet, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd. Ik mag niet verliefd worden! "Maritt is er iets..? Je bent zo afwezig.." vraagt Dean en hij kijkt me aan. Ineens bedenk ik me weer wat Dean me heeft verteld. Hij is homo.. Dus ik kan makkelijk met hem over jongens praten.. "Kom, we gaan even naar een plekje waar niemand anders is." Ik sta op en pak mijn portemonnee. "Nee, ik betaal wel." zegt Dean vastbesloten en hij loopt naar de kassa. Na een minuut of 2 is hij alweer terug en lopen we naar buiten. "Ik weet wel een plekje waar we heen kunnen." zeg ik en ik trek Dean mee.

@Justin Drew Bieber


Kom, we gaan even naar een plekje waar niemand anders is. Ik hoor het haar nog zeggen. Die woorden gaan gewoon niet meer uit mijn hoofd. Ze is bezet. Het heeft geen nut om achter haar aan te gaan. Maar ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd. Wat doet dat meisje toch met me..? Ze is zo.. zo speciaal. "Dude, hoelang wil je nog over die pizza doen?" Onderbreekt Chaz mijn gedachte. "Ja sorry, ik heb niet zo'n trek.." Lieg ik. "Nou ik reken wel af. Ik zie jullie buiten." zegt Ryan en hij loopt naar de kassa. Ik sta op en loop snel naar buiten. Chaz volgt me en legt een hand op mijn schouder. "Justin, wat is er?" vraagt hij en ik draai me om naar Chaz. "Er is niks oke, laat me gewoon." Het komt er bozer uit dan ik wilde. "Sorry, zo bedoelde ik het niet." zeg ik snel en ik loop naar een bankje. "Geeft niet, alleen maakte ik me gewoon een beetje zorgen." "Hoeft niet, morgen ben ik vast weer de oude. Ik zit gewoon niet zo goed in m'n vel.." zeg ik maar en vanuit mijn ooghoek zie ik Ryan aan komen lopen. "Kom we gaan zwemmen!" roept hij en hij rent naar het water.

Reageer (6)

  • Realized

    MENS GA DER GEWOON ACHTER AAN -__-
    Sorry ik liet me even gaan xd
    JA MAAR IK HEB NOG EEN HOOFDSTUK ;D
    maar die doe ik vanmiddag activeren xd
    SNEL VERDER JIJ. Gromxd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen