HOOFDSTUK 22
nog even een hoofdstukje ;d
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Jij bent GEMEEN om hier te stoppen!
1 decennium geledenNu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel verder!
Dus nu ongeveer ^^
UMG WAT EEN KUTEINDE BIAAATCH.
1 decennium geledenen ik kanniet slapen, ikv oel me kut.
but ill tell you tomorrow <3
Je kan hier toch niet stoppen!
1 decennium geledenAls ik voor vanavond niet weet hoe het verder gaat,
Kan ik niet slapen door de spanning!
En dat is oneerlijk, enorm oneerlijk!
Dit kun je ons -je lezers- niet aandoen!!
0.o
1 decennium geledenjij zomaar hier stoppen?
jij gemeen zijn.
omc ik ging zo met mn broertje voetballen ergens in de buurt samen met een paar vrienden van hem, en ik had zooon onwijze lol met mezelf xd ik heb zeg maar zoon vest en dan doe ik alsof het mijn supermancape is! :'D maar niemand snapte mij 0.o ze vonden me allemaal raar!!!
kan jij dat geloven? ik niet. ik ben volkomen normaal -op een paar draadjes na dan die los zitten, okay heel veel... xd
mann ik praat te veel tegen mezelf >.<
anyway
snel weer verder <9999
HEEEEE. GA JIJ EENS EVEN HEEL HEEL SNEL VERDER.
1 decennium geledenWant die Daisy idioot die moet even terug komen, want Danielle idioot heeft haar lopen roepen ja. En Joe moet met Demi. En Nick moet met Daisy. En dan moeten ze allemaal trouwen want dan zijn alle Jonas-vrouwtjes mensjes met een D. Yay.
DOEIIIIII.