Foto bij Woord van Dank.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (56)

  • fantaSIZEme

    Zo jammer, het was ook mijn eerste story die ik las, en een abo op had. En ik ben een trouwe lezer van ditgeweldige verhaal
    Kan niet wachten op het vervolg.
    En natuurlijk kudowen we jou de top 1 op
    Dus jongens geef dit verhaal wat het verdiendt, een plaats op de top 1, geef een kudo! en die kudo knop moeten we ook bedanken want zonder die kudo knop kon dit verhaal niet in de top 5 komen, dus allemaal die kudo knop bedanken en vaak ook, en hoe kan dat nou beter door hem te knuffelen. En als er dan gemeld wordt "melding je hebt deze story al een kudo gegeven" dan ren je naar een andere computer en dan ga je eens goed de kudo knop in elkaar slaan (geweld lost nooit iets op (A) ) (maar eens goed de waarheid vertellen mag ook (voor de mensen die tegen agressie zijn))

    (sorry dwaal af)

    Bedankt voor het schrijven van dit verhaal.
    Bedankt dat je mij weer vrolijk maakte als er een nieuw hoodstuk was.
    Bedankt voor de tijd die je er ingestoken hebt.
    Bedankt dat er een vervolg komt.

    Bedankt lieve shutURmouth.

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • JayDick

    wat jammer dat tie is afgelopen, maar het was inderdaad de moeite waard om een abo te nemen!!!
    en tuurlijk zal ik helpen je weer in de topstory's te krijg!!

    mag ik ook op het lijstje??

    snel verder!! ook met je andere verhalen!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Myss

    was een supper verhaal,
    please begin snel met het vervolg,
    -X-jes

    1 decennium geleden
  • kelke97

    einde ?
    komt er nog een deel twee
    please
    xx

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    Wel heel jammer dat dit al het einde was, maar mop; het was geweldig (L)(L)(L)
    Het was de 1e story die ik echt las, en op abonneerde.
    Hvj xXx mijj

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen