Er zit een bom in het gebouw en die gaat zo exploderen’ wordt er aan de andere kant van de deur geschreeuwd. Opeens wordt de buiten wereld weer toegelaten aan onze oren. We horen de paniek buiten de wc’s. Schreeuwende mensen rennen door de gang. De gedachtes vliegen door mijn hoofd. Ik kijk Daniel aan en zie dat we allebei de feiten van de situatie weten. Het gebouw gaat ontploffen. Wij zitten opgesloten. Ik ben half naakt en wij zijn elkaar grootste vijanden. We hebben twee keuzes: Sterven door de explosie of sterven omdat we betrapt worden als geheime minnaars.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • PhysioQ

    Is je verhaal nu afgelopen?:|

    Alsjeblieft niet(huil)

    Verder(flower)

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Dat meen je toch niet?! *pinkt een traantje weg*

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    Het is ander hij heeft het overleefd het kan niet anders :'(

    1 decennium geleden
  • XHeroes

    Nee :(
    Please zeg dat die optijd is weg gekomen

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    NEE
    NEEE
    NEEEE
    NEEEEE
    NEEEEEE
    NEEEEEEE
    NEEEEEEEE
    NEEEEEEEEE
    NEEEEEEEEEE
    NEEEEEEEEEEE
    NEEEEEEEEEEEE
    NEEEEEEEEEEEEE
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
    zeg AS JE BLIEFT dat ze het fout heeft!!!!!!
    hij MOET een het gewoon overleefd hebben!!!!
    dit is zooo FRUSTREREND!!!!!
    heeeeel snel verder please!!!

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen