Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Strify mijn gedachten wel raden, maar houdt wijselijk zijn mond. Op mijn bord ligt nog een half stuk afgebeten pizza, nu zeker koud, dat ik had laten liggen. Met tegenzin pak ik het op en prop het naar binnen. 'Toch nog honger?' Grijnst Romeo en ik haal mijn schouders op terwijl ik Kiro's cola pak en er wat van drink. Gatver, waarom drink ik nou cola? 'Zo, we zijn wel klaar of niet?' Zeg ik en kijk de mannen aan die hun hoofd schudden. 'Nee?' Breng ik verbaasd uit, maar snap algauw dat ze nog een nagerecht willen. Hoofdschuddend met een lach kijk ik naar de vier mannen die zonder moeite hun ijs naar binnen werken. Shin en ik kijken elkaar, trekken onze wenkbrauw tegelijk op en lachen. Blijkbaar dachten we er hetzelfde over.

'Zo, dit is dus ons appartement'. Zegt Yu die als eerste naar binnen loopt, en eigenlijk meteen door naar zijn kamer vertrekt. Grinnikend kijk ik rond en stop mijn autosleutels in mijn tas. Wanneer mijn ogen op de klok vallen schrik ik. 'Shit'. Breng ik uit. 'Wat is er?' Klinkt Strify's stem naast me. 'Ik moet er morgen vroeg uit, terug naar huis crossen en op tijd bij mijn diploma uitreiking zijn..Maar ik moet dan wel goed wakker zijn'. 'Hoe laat wil je gaan dan?' 'Nou, de uitreiking is waarschijnlijk om 1 uur 's middags'. Strify knikt en neemt plaats in de bank. Zonder te wachten ga ik naast hem zitten en denk na. Wat als ik nou weer zo vroeg vertrek? Dan rust ik weer ergens op een parkeerplaats uit, ben ik vroeg thuis en kan ik me rustig klaarmaken. 'Ja, dat doe ik'. 'Wat?' Grinnikend kijk ik Strify aan, even vergeten dat ik naast hem zat. 'Ik vertrek nu, dan kan ik hetzelfde doen als op de heen weg'. 'Ga je weg?' Hoor ik op een licht hysterische manier. Kiro verschijnt voor me en kijkt me met grote ogen aan. 'Awh, kan je nu al niet meer zonder me?' Wild schud hij zijn hoofd. 'Want dat ben ik weer de kleinste!' Zacht lachend druk ik mijn handpalm tegen mijn voorhoofd aan. 'Nou, ik weet niet wat jullie planning is, maar ik wil je best mee sleuren'. 'O nee, dat wil je echt niet,' Lacht Strify, de beledigde blik van Kiro negerende. 'Maar, onze planning is voor morgen niks en anders niet veel'. Op die zin gooit Kiro blij zijn armen in de lucht, rent een rondje om de tafel en ploft dan langs me neer in de bank. Strify kijkt even naar Kiro en dan naar mij, met zijn mond tot een streepje getrokken staat hij op. 'Ben je jaloers?' Vraagt Kiro met een grijns aan hem en meteen grijnst Strify weer. Zuchtend sta ik op en trek daarbij Kiro meteen mee. 'We moeten dan nu wel gaan, aapje. Strify, zeg jij dag tegen Yu en ik zie jullie morgen laat wel weer een keer'. Hij knikt terwijl hij naar de deur loopt en deze voor ons open houdt. Met z'n tweeën lopen Kiro en ik naar mijn auto, stappen in en zijn al snel vertrokken.

Reageer (2)

  • Nikki4ever

    Mooi verhaal!

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    Oeh, Kiro gaat mee *wbw*
    Héél snel verder!<33.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen