Foto bij 66

Justin keek mij met zijn mond open aan. 'Echt?' Vroeg hij en ik knikte. 'Ik wou nooit met Jake zoenen.' Zei ik. 'Maar waarom heb je het me dan verteld?' Vroeg hij. 'Ik wil geen geheimen voor je hebben.' Antwoordde ik. Er viel een stilte. Ik had wel met Justin gepraat, maar veel wijzer was ik er niet op geworden. 'Kunnen we dit vergeten?' Vroeg Justin. Ik knikte. Justin stond op en liep naar mij toe. Hij hurkte neer en pakte mijn handen vast. 'Lieve, Jessica...' begon hij. Mijn hart die begon te bonzen, hard te bonzen. Zou hij me gaan vragen, wat ik dacht dat hij mij zou vragen. 'Wil jij vanavond met mij uit eten gaan?' Vroeg hij. Ik glimlachte toen hij dat vroeg. Ik was eigenlijk best blij dat hij niet vroeg of ik zijn vriendinnetje zou zijn. Het was te snel om weer een relatie met elkaar te nemen. 'Ja, tuurlijk.' Zei ik. 'Mooi. Ik kom je om 7 uur ophalen.' Zei hij en drukte een kus op mijn mond. Oh boy, wat had ik die lippen gemist. Hij haalde zijn lippen van de mijne. Het liefst zaten zijn lippen altijd op de mijne. Hij keek van mijn ogen naar mijn lippen en terug. Hij beet op zijn onderlip en ik glimlachte. Hij zag er zo schattig uit als hij op zijn lip beet. 'Maar... Vanavond is het wel druk.' Zei Jutsin. Ik keek hem vragend aan. 'Nou, het is ten eerste een restaurant. En ik kan het niet afhuren want er zijn al reserveringen.' Legde Justin uit. Ik zou vanavond dus moeten zitten met Justin en allemaal mensen die naar ons staarden en over ons praatten. 'Vind je dat erg?' Vroeg Justin. 'Nou, ik moet er mee leven.' Zei ik en Justin begon te grijnzen. Ik dacht na over wat ik zei. "Ik moet er mee leven." dat klonk alsof we al iets hadden of zo. 'En je hoeft vanavond niet in een jurk of zo te komen.' Zei hij. Ik knikte. 'Ik ga dan maar naar huis.' Zei hij en stond op. 'Wacht!' Riep ik toen ik aan Sadie dacht. 'Sadie is hier.' Zei ik en zijn mond vormde een perfecte o. 'Ik snap het.' Zei Justin teleurgesteld. 'Ze gaat morgenmiddag weg. Kan het daarna dan?' Vroeg ik. Justin knikte met een glimlach op zijn gezicht. We liepen samen naar de deur. Ik deed de deur voor Justin open. Justin gaf me onverwachts een knuffel en ik knuffelde hen terug. 'I can't wait.' Fluisterde hij in mijn oor en liet me los. Hij drukte zijn lippen voor de tweede keer vandaag op mijn lippen en liep toen weg. Nu kan ik zeker niet meer wachten op morgen.

happy valentines day chickies <3
jullie zijn vandaag allemaal mijn valentijn, yeaah (; !

Reageer (10)

  • Zaynstagram

    Wauw, zo schattig ;D

    xoxo'

    1 decennium geleden
  • TMillion

    Hewhehe, love this valetinestory baby! haha. go on please! x

    1 decennium geleden
  • Comfort

    you too!!!
    Suuper!! <3

    1 decennium geleden
  • Hemsworth

    Wist je dat je werkelijkwaar m'n eerste valentijn bent dan? ;D

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Ik hou van dit verhaal <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen