geschreven door mij:3

In een grote onbekende wereld kom je veel uitdagingen tegen vele Pokémon en mensen wonen er op deze Planeet.
zo ook vele Pokémon, van klein tot groot van groot tot klein in vele vormen en maten en in verschillende soorten types.
in een grote regio genaamd: Hoenn woonden er drie kinderen in een klein dorpje Little Root Town.
een jongen van een jaar of 12 zat op het randje van zijn bed naar buiten te kijken met zijn Pikachu.
deze jongen zal met zijn twee vrienden de volgende dag op reis door de regio gaan om badges te verzamelen.
de jongen heette Sora en kon niet goed slapen door de zenuwen zijn maatje Sparky de Pikachu zat naast hem.
Sora hing uit het raam en keek naar de heldere sterren.
"nog even Sparky en dan gaan we badges verzamelen, zei Sora zacht en keek met twinkelende ogen naar de vele sterren.
"Pika, geeuwde Sparky en rolde zich op tot een bal.
Sora glimlachte en gooide de punt van zijn deken over Sparky heen.
"Pika, zei Sparky en kroop bij hem in zijn armen.
De volgende ochtend.
Sora werd wakker van gekrijs dat afkomstig was van beneden.
hij rende naar beneden, het was zijn broertje die weigerde te eten.
kleine Roxas was dan wel 2 jaar maar een erg moeilijke eter.
"hier heb ik echt geen zin in, mompelde Sora tegen Sparky.
"chu...." was zijn antwoord en leunde tegen zijn hoofd.
"Sora, heb je alles al ingepakt jongen?, vroeg zijn moeder die in de deuropening stond.
Sora knikte en maakte aanstalte om te vertrekken.
"mam, kleine broer, ik ga maar eens, zei Sora opgewekt.
"vergeet je niet elke dag schoon ondergoed aan te trekken, zei ze scherpzinnig en hij kon wel door de grond zakken van schaamte.
"mam, alsjeblieft, ik zie je snel!, zei Sora en gaf een snelle knuffel en zoen aan zijn moeder.
hij rende richtig het huis van Ethan.
To Be Continued...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen