We nemen plaats in een hoek waar twee grote, zwarte, leren banken staan en er wordt gesproken over mijn ervaring, mijn opleidingen. Je kent het wel. Soms heb ik wel het idee dat, met name Strify, ze me voor de gek aan het houden zijn.

'Goed, je bent aangenomen'. Zegt Strify dan met een grijnst en steekt zijn hand naar mij uit. 'Dank je wel. Jullie waren me gewoon aan het kloten of niet?' Grijns ik naar ze. Zacht lach ik wanneer ze knikken. 'Leuk jongens'. Lach ik naar ze en krijg een prik in mijn zijde van Kiro. Nu ik in de bank zit was het verschil qua lengte duidelijk te zien. 'Hoelang ben jij?' Klinkt Kiro's stem en ik grinnik. Zonder schaamte of wat dan ook trek ik mijn hakken uit terwijl ik Kiro beleefd vraag om te gaan staan. 'Oke'. Brengt hij verbaasd uit. Lachend sta ik op en merk hoe verbaasd de jongens zijn. 'Ik ben niet meer de kleinste!' Kirt Kiro vrolijk en gooit zijn armen de lucht in. Lachend kijk ik de andere aan die hun hoofden schudden. 'Wie van jullie is de langste?' Vraag ik lachend en kijk naar Yu, aangezien ze naar hem wijzen. 'Had ik het dus toch fout' Denk ik en ga voor Yu staan. 'Wauw, ik kijk letterlijk en figuurlijk tegen je op, Yu'. Grijns ik naar hem en we lachen met z'n zessen. 'Toen we door de gangen liepen had ik juist het idee dat Shin het langste is'. Strify knikt en gaat even verzitten. 'Het is als volgt: Kiro, Rom3o, Shin, ik en dan Yu. Maar het kan best zijn dat het klopt, Shin loopt recht, maar staat wel eens wat krom. Yu en ik..tja'. 'Jullie bewegen nogal veel'. Giechel ik en kijk even naar Yu die samen met Rom3o achter de playstation zijn gaan zitten. 'Zo zou je het wel kunnen zeggen'. Grijnst Strify naar me en kijkt ook even naar de twee mannen. 'Sociaal hè?' Klinkt er in mijn oor. Ik kijk opzij en zie Shin de twee mannen nut aan kijken. Ik lach en knik. 'Ach ja, misschien ben ik wel saai, of niet interessant. Strify, zeker dat iedereen het ermee eens is?' Ik kon het niet helpen, maar die glimlach en het gelach, ik kon het niet stoppen. Het voelde heel fijn hier. Kiro, Strify en Shin knikken op mijn vraag en de twee gamers roepen dat ze het er ook mee eens zijn. 'Maar even een vraag'. 'Stel maar'. Zegt Kiro die op de leuning van de bank is gaan zitten. 'Ik woon in Nederland aka 6 uur hiervandaan. Ik neem aan dat het handiger is om hier te komen wonen'.. 'Maar je weet niet hoe en wat'. 'Precies, mede kleine'. Glimlach ik naar Kiro die terug grijnst. 'Wij hebben nog een logeerkamer in ons appartement, dus je zou wel bij ons kunnen intrekken totdat je een appartement hebt gevonden'. Springt Strify bij en Kiro knikt heftig. 'Jullie delen een appartement, als ik zo naar Kiro kijk?' Strify en Kiro grinniken en knikken. 'Samen met Yu'.

Reageer (2)

  • Nikki4ever

    Jaloezie, wil ik ook wel ;)!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    oeh, snel verder!:D<33.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen