Foto bij #6

Justin
Ik moest echt snel even met Ryan en Chaz praten. Ze had een vriend. Was het dan niet superlullig om haar relatie te verbreken voor ons plannetje? Toen ik bij Ryan’s huis aankwam deed Ryan al gelijk de deur open. ‘Kom binnen mister. Vertel, hoe ging het?’ Ik haalde m’n schouders op. ‘goed?’ We liepen naar zijn kamer waar Chaz ook was. ‘En, hoe ging het?’ vroeg ook Chaz gelijk. ‘Goed. Alleen we hebben een probleem. Ze zal niet makkelijk te krijgen zijn want ze heeft een vriend.’ Zei ik toen. Ik keek Ryan aan maar hij begon alleen maar meer te stralen. ‘Nog mooier! Dan verbreekt ze haar relatie voor jou. Dat is dan zeker een teken dat ze verliefd op je is.’ ‘Maar is het dan niet een beetje lullig dat ze haar relatie verbreekt voor mij, terwijl het voor mij totaal niet serieus is?’ Chaz schudde zijn hoofd. ‘Nee, je begrijpt het echt niet hè. Dat is juist de bedoeling van dit alles. Dat ze gigantisch voor schut wordt gezet en dat je gewoon gigantisch haar hart gaat breken. En nu zelfs dubbelop, omdat ze dan inziet dat ze voor niks haar vriendje gedumpt heeft! Nog beter dus.’ Ik keek ze alle twee bedenkelijk aan. ‘Eey Bieber. Je gaat nu niet terugtrekken hè. Het is toch haar eigen stomme schuld?’ Zei Ryan. Ryan en Chaz hadden ook gelijk. ‘Nee, jullie hebbe gelijk. Ik doe het gewoon. Had ze toen maar niet zo’n streek met mij moeten uithalen.’ ‘Precies!’ zeiden Chaz en Ryan tegelijk en we keken elkaar alle drie grijnzend aan.


nog een kleintje voor ik naar school ga (A)
enneeh... misschien reactie's ofzoo? (:

Reageer (8)

  • MsSwaggy

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KUD DUIVELSSZZ !!!!

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AAAH ik vind het echt goed! ik ben wel nieuwsgierig wat Lucy had geflikt bij Justin hihi.Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    jaaa wat heeft justin gedaan?
    i wanna know!
    snel verder <333333333

    1 decennium geleden
  • DopeShit

    snel verder!
    xD

    1 decennium geleden
  • OhHazza

    Snelverder<333!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen