Foto bij Hoofdstuk 153

Serieus mensen, jullie zijn té lief. Kijk dan;



Ik loop bijna net zo rond als Lily. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Smesty

    LilyLily!!!! ze is echt geweldig!
    snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Punt één: Je hebt het serieus, echt waar verdiend om in de top vijf te staan! Al langer zat ik te hopen dat het op een dag zover zou komen, en dan is het nu gewoon eindelijk zover gekomen! Yes yes yes! Ik vind het zo leuk, want ik weet niet of ik het al eerder heb verteld maar dit is serieus waar het beste verhaal dat ik hier tot nu toe ben tegengekomen, en eindelijk zijn andere mensen daar ook achter gekomen!
    Nu op naar de top 1 (:
    Punt twee: Je schrijft echt megasnel, ik ben anderhalve dag niet online en loop meteen vier deeltjes achter! Maar dat is juist een compliment.
    Punt drie: Man, je schrijft echt geweldig :'D Ik vind Lily's reactie zoo leuk, ik denk dat ik hetzelfde zou reageren! Zij en Scorpius zijn echt supergeweldig!
    Waar blijft Scorpius eigenlijk in dit stukje van het verhaal?
    Punt vier: Yes, het worden er meer dan 180! Worden het er ook meer dan 200? Dat zou erg goed voor mij en vele andere verslaafden zijn, weet je. En dan moet je er natuurlijk ook een vervolg op maken...
    Punt vijf: Ga alsjeblieft heel gauw verder! Ik heb stiekem op mijn broers computer ingelogd en je voor een tweede keer gekudod, yeahh!
    Punt zes: Ik hoop dat Max een beetje lief is voor Hugo...

    1 decennium geleden
  • Amused

    Haha, Albus is slim!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Oeh, snel verder, ik wil weten hoe ze gaan reageren en of Pulpers erachter komt :D

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Goed dat Albus en Roos het nu ook te weten komen!
    Ze zullen vast net zo lief als Lily en James reageren!
    Tenminste dat hoop ik voor Hugo (A)
    Nog een kudootje erbij :)
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen