Foto bij ~5.

Wixx

"Ik ben Demi Sixx"zegt het meisje voor me vrolijk, ze heeft nog geen idee wat haar te wachten staat "haai, ik ben Wixx" ik zei het zachtjes, hard genoeg om het te horen "grappig ik word nu dus Sixx genoemd en jij Wixx?" ik knik "goed dames en heer" zegt hij terwijl hij naar de jongen kijkt die ongeïnteresseerd tegen de muur leunt: "Ik heb zo een belangrijke vergadering, jullie redden het wel neem ik aan" zonder op een antwoord te wachten loopt hij met stevige stappen weg. "Je had nooit naar deze school moeten komen" fluister ik naar het meisje, Demi nu bekend als Sixx. "waarom niet, ze pakken alleen je identiteit af omdat je, je voornaam niet mag gebruiken voor de rest lijkt het me wel een normale school" ik zucht diep "de leerlingen hier worden 24 uur per dag gehersenspoeld" met op getrokken wenkbrauw zo een gezicht van wat bedoel je "ik ben de enige op deze school die zo is gekleed" en ik wijs naar mijn kleren een zwarte skinny en wit-zwart geblokte vans en een simpel wit truitje met daarop in graffiti letters Wixx ik pak zenuwachtig mijn lange vlecht, die reikt naar mijn heup en pak het puntje om daar vervolgens met mijn hoofd naar beneden gericht op te kauwen "ik word door alle docenten gebruikt als proto-type FOUT, dat wil ik jouw niet aan doen"

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen