Foto bij lost in your world. 12

Ja, ik merk dat ik steeds slechter begin te schrijven. :$
Maar ik begin nou al inspiratieloos te raken!

‘ik weet het niet, Roos’ mijn hart maakt een sprongetje dat hij mijn bijnaam gebruikt! Dan staat Edward weer in de kamer. Ik schrik en kijk of die vrouw er niet is. ‘Ze is gevlucht, ik en mijn familie gaan erachter aan. Jake het lijkt me verstandig om… om Rosa meer te informeren’ ik kijk hem verbaast aan informeren? Ik kijk vragend naar Jacob die me ondertussen heeft losgelaten. Voor ik aan Edward kon vragen waarover er geïnformeerd moet worden is hij al weer weg. Oke misschien heb ik toch wel wat vragen.

Ik voel hoe een hand me mee weg trekt naar beneden. Beneden gaat hij op de bank zitten, hij zucht. Ik volg elke handbeweging die hij maakt. Net wanneer hij wil beginnen gaat mijn bb af. Ik pak hem van de tafel af en loop naar de keuken zie er twan staan. Ik neem op en hij begint te praten. Ik hoor Jacob zuchten vanuit de woonkamer. Ik ben er achter gekomen, hij vind me leuk. Ik ga het er een beetje in wrijven. ‘hee schatje’ antwoord ik verleidelijk. Ik voel 2 ogen in mijn rug branden en draai me om waar Jacob met een jaloezie blik zit te kijken. Ik knipoog en draai me weer met mijn rug naar hem toe. Dat is sowieso een verschil tussen Bella en mij, ik kan veel gemener zijn.

Reageer (8)

  • IHaveNoLife

    one year niks geschreven sniel verderr!!!

    1 decennium geleden
  • medeltje15

    vedder !!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    the Bitch of the Swan's!xD
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    love it
    rosa is egt net zoals mij
    snel weer verder
    ben fan van je verhaal

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen