Gwen pov

Marc Verlinden, de beste vriend van mijn moeder. Hij kijkt me recht in de ogen en krijgt een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht. "Gwen, Wat doe jij hier! Je moeder is heel ongerust!"Hij maakt aanstalten om zijn gsm te pakken, maar ik hou hem tegen. " Marc, ik heb twee redenen waarom je mijn moeder niet mag bellen. 1. Ik ben gelukkig zonder haar en 2. Ze zou me toch alleen maar afslagen." Marc pakt toch zijn mobieltje en toetst het nummer van mijn moeder in. Zijn vinger blijft boven het groene telefoontje hangen als Embry begint te grommen. "Ze heeft toch gezegd dat ze niet terug wil? Laat haar dan ook gerust!" Hij kijkt Marc, die achteruit loopt, dreigend aan. Marc draait zich om en loopt naar het schoolgebouw, onderweg iets van "Tieners en Vriendjes;" mopelend.

"Ruiken jullie dat ook?" vraag ik terwijl ik mijn neus in de lucht hou. Ik rook ineens de geur van de dood, zoals van vampieren. Mar hoe kunnen vampieren hier komen. Ik kijk rond en zie dezelfde bloedzuiger als die ene die Jay had aangevallen staan. Ik grom en begin te trillen. Ik voel Embry's armen me vasthouden en ik word langzaam rustig. "Als ik hem tegenkom en ik ben niet in een omgeving met veel mensen, dan ruk ik zijn kop eraf."


Srry dat het zo kort is, maar ik ben echt moe en ik heb hoofdpijn. nogmaals srry

Reageer (2)

  • xoxPrisxox

    ja ruk het er maar af!
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Pam

    Ja ruk zijn kop eraf!!!!!

    Doet stom chearleader dansje!!!


    Snel verder:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen