Foto bij 63

'Kom mee!' Zei Sadie en trok me mee naar de dansvloer. We stonden tegenover elkaar en begonnen te dansen. Het nummer Who's That Chick van Rihanna en David Guetta donderde door de grote speakers. Ik voelde twee zachte handen op mijn heupen en iemands buik tegen mijn rug. Grijnzend liep Sadie weg. Gosh, waarom deed ze dat? Nu stond ik te dansen met een of andere vreemde persoon. Met zijn duimen streelde hij over mijn heupen. Het gaf tintelingen in mijn buik. Ik wist niet eens wie de jongen was, waarom kreeg ik "vlinders in mijn buik". Hij haalde zijn ene hand van mijn heup en ik voelde niks meer tegen mijn rug aan. Ik zag dat de jongen voor me was komen staan. 'Ow, Jessica...' Zei de jongen. Ik keek op en keek in de ogen van Jake. Mijn ogen werden groot. 'Jake?!' Riep ik. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. 'Had jou hier niet verwacht.' Zei hij. Ik beet op mijn onderlip. Ik ook niet. 'Zullen we even gaan zitten?' Vroeg ik. Hij knikte en pakte mijn hand vast. Er ging een schok dor mijn lichaam heen. Ik glimlachte beleefd naar hem en we liepen naar de bar. 'Wat wil je drinken?' Vroeg Jake. 'Een Bacardi-Cola.' Antwoordde ik. Ik ging naast Jake op een barkruk zitten en wachtte op de drankjes. Ik keek naar de gespierde man die in een te strak shirt rond liep. Hij gaf de drankje aan ons. Ik nam een slok en zuchtte diep. 'Ben je hier alleen?' Vroeg hij. 'Nee. Ik ben hier met een vriendin.' Schreeuwde ik. Ja, schreeuwen. Je kan namelijk niet normaal praten in een discotheek. 'Oh. Caitlin?' 'Nee, Sadie.' Ik dronk de rest van mijn Barcardi-Cola op en legde de glas neer. 'Zo zo.' Zei Jake lachend. 'Kom. Ik wil dansen.' Zei ik met een grijns. Jake begon ook te grijnzen. Ik pakte zijn hand en trok hem mee naar de dansvloer. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en hij sloeg zijn armen om mijn middel. Ik schuurde tegen hem aan. 'Je bent prachtig.' Zei Jake. Ik beet op mijn onderlip. Hij glimlachte schattig. Hoe erg ik nog hield van Justin, ik moest hem vergeten en misschien was Jake de beste persoon die dat op dit moment kon doen.

Reageer (14)

  • ILOVEPERSIE

    ~ Okee het is pas net uit en ze springt al op de volgende die er ook nog eens voor gezorgd heeft dat het uit is tussen hun. Dat kind is niet snugger.

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Mooi<3

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • wendy2080

    omg niet met jake idon'tlikehim:$ zomaar jess zoenen zonder dat hij haar kent(duivel) justin moet weer terug komen (A) want hij was veel liever voor haar(L) dus btw veder:D

    1 decennium geleden
  • SHoran

    Hurrr.. ;c

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Neeee!!! Niet Jake!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen