Terug in de woonkamer zet ik de tv op een muziekzender waar een, voor mij, onbekende band speelt. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een balkje omhoog komen met de melding dat ik een berichtje heb. Snel open ik deze en grijns weer. In de brief staat nu ook geschreven hoe laat ik morgen in Berlijn zou moeten zijn, 12 uur 's middags. Mijn ogen worden groot. Dan moet ik zeker om 5 uur in de auto zitten, dat uur extra kan ik denk ik tijdens het rijden wel gebruiken voor als ik files tegen kom. Over de foto staat niks geschreven, behalve 'Response -> :)'. 'Wat betekent dat nou weer? Ben je dat nou wel of niet?' Zuchtend mail ik terug dat ik er morgen zal zijn en hoop dat ik niet te moe zal zijn. Snel voeg ik nog mijn mobiele nummer toe voor als er iets belangrijks was en sluit dan af.

Met een plof val ik neer op bed en besef me dat ik ook geen antwoord had gekregen op de vraag van een goedkoop hotel. Schouderophalend sta ik weer op en begin mijn make-up spullen in mijn schoudertas te stoppen. Mijn pyjama shirt wordt vervangen door een shirt en een joggingbroek. Ik schiet in mijn gympen, stop mijn pyjama in een andere tas, net als mijn kleren voor morgen. Mijn hakken pak ik op, gris mijn sleutels mee en loop het appartement uit nadat ik had afgesloten. Ik kon net zo goed nu vertrekken. Met een kleine gaap stap ik in de auto en rijd zachtjes weg terwijl ik de lampen aan zet. Het was nu al laat, dus wie zou er nu nog op de weg zijn?

Alsjeblieft reactie en kudo? D: Dat zal me heel blij maken=D

Reageer (1)

  • Nikki4ever

    Succes met je reis naar Berlijn!

    En het antwoord van Strify was een yes, yes!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen