Mijn ogen blijven even op het scherm hangen wanneer ik zie dat het in het Duits is geschreven. In mijn gedachtes vloek ik en zet mijn beste Duits in. Tijdens het lezen komt er gewoon een brede glimlach op mijn gezicht. Deze mail, deze mail bevatte precies wat ik zocht! 'Maria?! Hoe laat is het?!' Breng ik hyper uit en klik op 'beantwoorden'. 'Ik zit naast je, dus je hoeft niet te schreeuwen. Daarbij bevat je laptop een klokje rechtsonder. Maar het is vier uur'. Ik knik heftig en begin in het Engels terug te mailen aangezien in de brief stond dat Engels geaccepteerd werd.
'Heb je werk?' 'Uhu! Of ja nou..Ik hoop het'. Glimlach ik wanneer ik de mail heb verstuurd.


'Amiliaaaa..Ik heb honger'. Zeurt Maria weer terwijl ze haar mobiel in haar broekzak stopt. 'Dan ga je eten, je weet waar alles staat'. Mompel ik terwijl ik lichtelijk verveeld op de tv rond zap. Met een zucht staat ze op en slentert naar de keuken toe. Terwijl keukenlawaai het appartement vult merk ik op dat ik een mail binnen krijg. Snel open ik deze als ik zie dat het een antwoord is. Glimlachend lees ik het bericht, dat dit keer in het Engels is geschreven en iets minder zakelijk. Beneden aan de brief staat 'Jack E. Strify' waarop ik mijn wenkbrauw op trek. 'Hey! Maria?!' Meteen komt ze de keuken uitgestormt. 'Wat?' 'Ken jij heel toevallig "Jack E. Strify"?' Maria begint te lachen terwijl ze haar schouders op haalt. 'Hoe moet ik dat nou weten? Ik zoek geen werk'. Zegt ze en loopt terug de keuken in. Grommend open ik Google afbeeldingen en typ het laatste deel van de brief in. Wanneer ik op zoeken heb geklikt krijg ik allemaal foto's te zien van een bepaalde jongen, nee wacht en zitten een paar andere tussen. 'Wie is dat?' Ik kijk op naar Maria die ineens weer naast me zit met twee tosti's. 'Geen idee, dat kreeg ik toen ik dit invulde'. Zeg ik en wijs naar de zoektermen. 'Ik weet niet..Ik ken dat gezicht ergens van'. Mompelt ze en neemt een grote hap van haar tosti. Snel mail ik terug op de vraag of ik morgen vrij was.

Reageer (1)

  • Nikki4ever

    OMG!
    STRIFY MAILT HAAR! *WordGek*

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen