Foto bij 62

'Jess!' Riep Sadie vrolijk. 'Hey.' Zei ik zacht en gaf haar een knuffel. 'Wat ben ik blij om je weer te zien. Gaat alles goed?' Vroeg ze. Sadie was altijd vrolijk. Altijd. Het was fijn, soms, niet altijd. 'Het is al twee weken uit.' Zei ik. 'I know. Ik hoorde het van de tvmannetjes en van Chaz.' Zei ze. Ik liep terug naar binnen en liet haar mijn kamer zien. 'Gaaf!' Riep ze. Mijn ouders waren het weekend weg en Sadie mocht daarom langskomen. 'Wij gaat party-en!' Riep ze uit het niets. Ik keek haar glimlachend aan. 'Jij moet ook altijd iets gaan doen.' Merkte ik op. 'I know. Maar Justin is geen gespreksonderwerp dit weekend. Misschien heel kort, maar wij twee gaan allemaal leuke dingen doen.' Zei ze. Ze ging op mijn bed zitten. 'Ik ram die Jake in elkaar als ik hem zie. Echt zo hard dat zijn neus breekt en de rest van zijn lichaam.' Zei ze. Justin. Ik dacht weer aan Justin. 'Sorry. Geen Justin-gesprekken.' Zei ze. 'It doesn't matter.' Zei ik en keek mijn kamer rond. Mijn kast was alweer gevuld met schoolboeken. Ik zat al vijf dagen op school en had al aardige mensen ontmoet. 'Chaz gaat met hem praten. Oh, gosh Sadie!' Zei ze. Ik begon te lachen. 'Yeah, je lacht.' Zei ze vrolijk. 'Het maakt niet uit als je er iets over zegt. Het kan me niet meer breken dan dat ik nu al ben.' Zei ik. 'Ach, meisje toch. Maar wij gaan lekker zuipen vanavond en iedereen en alles vergeten.' Zei ze met een grijns. 'En Chaz dan?' Vroeg ik. 'Ik ga niet met iemand anders zoenen. Ik doe dat niet.' Zei ze. Dat deed me pijn. Ik beet op mijn onderlip om niet in tranen uit te barsten. 'Sorry, sorry, sorry!' Zei ze en ze liep naar me toe. Ze sloeg haar armen om me heen. 'Je mag me slaan als ik zo iets zeg.' Zei ze. 'Kan ik niet. Ik kan jou niet slaan.' Zei ik. 'Je bent een schatje, vergeleken met mij. Ik ben een duivel.' Zei ze. 'Nee, je bent net een clown. Altijd vrolijk en grappig.' Zei ik en liet haar los. 'Clowns zijn eng.' Zei ze en trok een grappig gezicht. Ik lachte. 'Ga je klaarmaken! Cause we are going to party!' Riep Sadie keihard. Ik glimlachte. No matter what happens, that kid always makes me smile.

Reageer (10)

  • Dunzak

    ik word ook een duivel als je niet verder gaat!

    1 decennium geleden
  • Glow

    SADIE(H)
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • SHoran

    I likee Sadie :3
    Ik wou dat ik zo'n oppep-vriendin had

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    haha ze lijkt serieus
    op een van mijn vriendinnen(:
    die gaan ook helemaal raar lopen doen als ik down ben
    haha
    snel verder <3333' :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • PillsnCoffee

    aaaach.
    ik vind Sadie echt awesome hahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen