Foto bij The girls dealer ['Taylor Swift] '005

We stapte allemaal uit de bus en liepen naar een groot gebouw. 'Taylor, jij gaat met mij mee en stel je dan voor aan de fotograaf.' Ik knikte en liep achter Mevrouw X aan. Een paar mensjes wensen me nog succes. Mevrouw X en ik staan voor een hele grote deur en horen cameraflitsen vanuit de zaal. 'En ben je al een beetje zenuwachtig?',vraagt Mevrouw X. 'Ja best wel.Ik weet niet wat er van me verwacht wordt.' Plotseling gaat de deur open. 'Hello,Ladys,'zegt een lange man met een zwarte zonnebril op zijn hoofd. En in zijn handen had hij een camera. 'Jij bent vast Taylor Swift?' 'Ja dat ben ik.'
Hij leidt ons de weg naar de kleedkamer.
Nadat ik me heb gekleed enal, krijg ik instructies hoe ik de fotoshoot moet doen. Als ik de grote zaal binnen kom zie ik meteen de rest van de accademy op de tribune. Na heel veel foto's gemaakt te hebben roept Mevrouw X me. We lopen naar de gang en daar vertelt ze dat ..


---
Weten wat er gebeurt? Kudo + Reactie ! :P
En yes,, Iknow that its boring ,maar het is BIJNA ;D
Shit! Ik wou nog wat vertellen maar natuurlijk heeft Raihane het weer vergeten ;S
But anyways ..
Lezen ? -> http://www.quizlet.nl/stories/42055/my-whole-life-in-my-diary/ (A)

Reageer (5)

  • xnniiddaaee

    Wattt??? vertelt ze?
    Is echt spannend!:P

    1 decennium geleden
  • iSoumaya

    Whahaha jij vergeet alles je dombo

    Snel Verder!!!

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Kwil het wete!! :) Dus snel verder!! (A)
    Suuper!

    1 decennium geleden
  • Rahime

    hhahahah :P Maar ik wil Hett nu wetee (A)

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Ghehe leuk hoor maar wil weten wat zegt X??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen