Foto bij 60

'Dat je het lef hebt om nog in mijn tourbus te stappen.' Zei Justin boos toen ik hem zag staan. 'Ik wil met je praten.' Zei ik zacht. Hij keek me arrogant aan. 'Praten?' Vroeg hij. 'Ja. Ik wil je niet kwijt Justin.' Zei ik. 'Kwijt? Volgens mij ben je mij al kwijt.' Zei Justin bot. Ik keek Justin geschrokken aan. 'Justin, alsjeblieft, doe niet zo tegen haar.' Zei Pattie - die blijkbaar achter mij stond. 'Waarom zou ik niet zo tegen haar doen?' Vroeg Justin bot. 'Je doet haar pijn.' 'Alsof zij mij geen pijn heeft gedaan.' Justin balde zijn handen tot vuisten. 'Justin, praat met haar. Het is je vriendin.' Zei Pattie. 'Nee, niet meer.' Zei Justin en liep langs mij en Pattie naar buiten. Dat brak mijn hart. Ik voelde me slap worden en viel op mijn knieën op de grond. De tranen liepen over mijn wangen. Ik verborg mijn hoofd in mijn handen. Pattie hurkte neer en sloeg haar armen om mij heen. 'Het spijt me meisje.' Zei Pattie en wreef met haar hand over mijn rug heen. Ze probeerde me te troosten maar het lukte niet. Niets zou mijn hart weer kunnen helen. Misschien over paar jaar, misschien. Ik hield te veel van Justin. Veels te veel. Ik hoorde de deur open gaan en iemand de bus instappen. 'Jessica, ik wil dat je thuis blijft.' Zei de stem van mijn vriendje - ex-vriendje. Ik veegde ruw mijn tranen weg en keek in het boze gezicht van Justin. 'Justin, praat met haar.' Zei Pattie streng. 'Nee, laat maar. Ik ga al.' Zei ik door mijn gesnik heen. Ik stond op en liep naar het kamertje om mijn spullen te pakken. Met mijn koffer liep ik terug. De tranen wilden terugkomen maar ik hield ze tegen. 'Ik ga.' Melde ik. Pattie stond op en gaf me een knuffel. 'Het komt wel goed, dat beloof ik.' Zei Pattie zacht, zodat ik het alleen hoorde. Ik liet Pattie los en keek naar Justin. Hij zat op zijn mobiel. 'Justin.' Siste Pattie. 'Ja, dag doei. Have a nice live.' Zei hij zonder enige emotie. Zonder verder iets te zeggen liep ik de bus uit, op weg naar huis. Ik belde aan en de deur ging open. 'Lieverd toch.' Zei mijn moeder en trok mij in haar armen. De tranen wonnen het gevecht en rolden over mijn wangen en belanden op het shirt van mijn moeder. 'Het is uit, mama. Het is uit.'

kudo? *puppyoogjes*

Reageer (26)

  • Shawtyxxx

    wat een zak is die Justin.

    1 decennium geleden
  • Pikachu16

    Neeeeeeeneeeeeeeneeeeeneeeeeeee!! Praat dan met haar verd*mme!!!
    Snel verder

    (baby)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    aawe,JUSTIN DREW FACKING BIEBER!
    PRAAT MET HAAR!
    <33333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Julmaa

    omb ik jank gewoon?!

    1 decennium geleden
  • spoongebob

    Awhhh, kut justin
    snelverder<333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen