Foto bij OO1'

© Muziekneurdj & Nidaex
06-02-'11

06-02-'11

Lief Dagboek,
Mijn hele leven is 5 minuten geleden gewoon verpest. Je wilt niet weten wat voor nieuws ik kreeg van mijn vader.
Ik schaam me dood! Ik schaam me dood voor dat vrouw.
Zij heeft gewoon heel mijn leven verpest! Ja héél mijn leven.
Hoe het begon?
Ik zat mijn huiswerk te maken. (NO WAY!)
Oke dan, Ik was mijn danspasjes aan het oefenen, dat is tog ook mijn huiswerk?
-Avril,Avril.. Vertel gewoon je verhaaltje-
Okee, toen ik mijn danspasjes aan het oefenen was hoorde ik mijn vader me van beneden roepen.En ik was natuurlijk naar beneden gegaan,waar ik totaal geen zin in had.In de woonkamer zag ik mijn vader en dat vrouw hand in hand naast elkaar staan.'We hebben goed nieuws,' zei mijn vader. En ik vroeg natuurlijk blij: 'Wordt mijn zakgeld verhoogd?'
Mijn vader schudde zijn hoofd.'Teresa en ik gaan trouwen!' ,riep hij blij.Ik bleef maar met open mond staren en hun natuurlijk alleen maar grijnzen.
'Nee je mag niet met haar trouwen!Ze is slecht!Papa geloof me,ik wil haar niet als moeder hebben!Ze is een vieze vuile f*cking bitch!',riep ik boos. 'Jonge dame,zo praat je niet tegen je stiefmoeder.' Ik rendde snel naar boven en deed mijn kamerdeur op slot. Ik ploffte neer op mijn bed en tranen vielen overal neer op mijn kussen.
Ik wil gewoon niet dat ze met elkaar gaan trouwen!

R.I.P MAMA <3

Reageer (2)

  • iSoumaya

    Leuk
    Snel Verder!!

    1 decennium geleden
  • Rahime

    leuk Leuk Snel verder hea

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen