Foto bij The girls dealer ['Taylor Swift] '004

'Vandaag is de dag,de dag van mijn leven. Vandaag is de dag,die ik wil beleven,' zing ik hard op onder de douche.Waarom deze liedje? Nou omdat vandaag MIJN dag is. Vandaag wordt mijn eerste fotoshoot. Ik stap uit van de douche en doe mijn badjas aan. Ik droog mezelf af en begin meteen met mijn haar te stijlen. Vervolgens trek ik mijn nieuwe jurkje aan en tenslotte ga ik me opmaken. Ik ga naar de eetzaal. Ik neem een plaatsje naast Rebecca en Vanessa. 'Stilte in de zaal!',roept Mevrouw X. Iedereen wordt ineens stil en kijkt haar aan. 'Zometeen komen de jongens eraan dus meisjes grijp je kans en versier ze,' zegt ze.'Maar jullie weten allemaal dat ze niet hierheen komen voor dat,maar voor Taylor. We gaan zometeen allemaal de bus in en dan vertrekken we naar de shoot.' Alle meisjes staan op en lopen richting de bus. Als we er aangekomen zijn zien we dan de jongens. Een paar meisjes rennen meteen op hen af en knuffelen. Ik stap de bus in een neem plaats naast het raam. Er komt een jongen naast me zitten, 'Hej, jij bent vast Taylor?' 'Ja dat ben ik,en jij bent?' 'Ryan.' We kletsen de hele weg door en niet merkend stopt de bus. 'We zijn er!'zeggen Mevrouw X en Meneer de Wit.

---
Geschreven speciaal voor Rahime, omdat ze zich verveelde. Maar nu waarschijnlijk niet,omdat ze aan het douchen is x'D
But; Reactie & Kudoo ?

Reageer (4)

  • Guenybear

    Leuk Leuk Snel verder en wil meer weten over Ryan(A)

    1 decennium geleden
  • xnniiddaaee

    Verder !

    1 decennium geleden
  • iSoumaya

    Whahaha
    Geschreven speciaal voor Rahime, omdat ze zich verveelde. Maar nu waarschijnlijk niet,omdat ze aan het douchen is x'D


    Snel verder!!!!!


    1 decennium geleden
  • Rahime

    Hahahah Ik verveel me niet meer :P(H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen