Foto bij Deel 1

Dit is het allereerste deel!! lezen hé! en abbo worden (A)!

NAOMI POV.

"MAMAA!!" Riep ik zo hard dat mijn longen bijna uit mijn lijf sprongen. "Ja schatje ik kom eraan" zei mijn moeder geërgerd terug. Ja vandaag is de grote dag ik ga auditie doen voor een film en ik ben zo nerveus en bang dat ik te laat aankom dat ik een half uur te vroeg weg wil gaan maar mijn moeder is gewoon veel te sloom. "Nu schatje ik ben klaar kom nu maar mee dan ben je tenminste niet te laat ookal kunnen we nu nog een kwartier voor een dichte deur gaan staan" zei mijn moeder. Als een hyper kind rende ik naar de auto en ging in de bijreiders stoel zitten. En mijn moeder gaf gas. na een uur te hebben gereden kwamen we bij de studio aan en zoals mijn moeder al zei waren we een kwartier te vroeg maar dat kon mij niks schelen want ik was al blij dat ik er was. Na een kwartier ging de deur open en ik was niet de enige die auditie ging doen want 20 anderen liepen naar binnen en ik sjokte er een beetje achteraan. Er stond een man een beetje te praten over hoe het allemaal in z'n werk gaat maar dat kon mij niks schelen want ik was alleen maar geinteresserd in die 2 jongens op de poster Cole en Dylan sprouse. ~Na een uur te hebben gewacht was ik eindelijk aan de beurt~ en een kwartier later was ik weer klaar. "En?" Vroeg mijn moeder. "Ja het ging wel ze bellen we over ongeveer 2 week of ik het ben geworden of niet" zei ik maar niet echt met een blije hoofd, maar aan mijn moeder te merken kon ze niet zien wat er echt aan de hand was.

Reageer (1)

  • demi225

    leuk!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen