Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Hisdoll

    ahh wat zielig voor d'r!!

    1 decennium geleden
  • xPrimRose

    Zo Zieligg!;oo

    " Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!"

    Snel Verderr! <'33333

    1 decennium geleden
  • JayPro

    NEEE xd
    Justin ;O
    STAY,
    Wat gheeft die vader gezegd.
    Hij doet haar meer pijn door alle vriendjes van haar af te pakken.
    Grom verder<3 (:

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    NEEEEEEEEEEEE. Niet eeeeeerlijk. JUSTIN wat doe je! die stomme kut vader, wat doe jij?! omg, ik ben echt boos op die twee. Weetje hoe zielig dat is voor Hope.

    En weet je wat ook niet eerlijk is? Ik kan je geen kudo meer geven, NOUNOUNOU.

    Nu verdien ik nog een hoofdstukje, toch?
    Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!(flower)

    1 decennium geleden
  • Skyper

    klotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklotekloteklote vader!!

    kudoo erbij... nu wil ik een hoofdstukje erbij...:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen