Foto bij Hoofdstuk 1

James POV.

Gustavo heeft ons gisteren verteld dat een nieuw talent heeft ontdekt en wij moet het vandaag op halen van het vliegveld, hij heeft niet gezegd wie of wat het was of hoe het er uit zou zien.
'Het project komt naar jullie toe, bij de hoofdingang van het vliegveld om precies 12 uur, jullie zijn geen seconde te laat'
Het is half 12 als we allemaal klaar zijn om we te gaan, we gaan in onze auto zitten en Logan rijdt.
Het is een kwartiertje rijden, als we bij de hoofdingang staan pak ik mijn gelukskam voor het geval dat. Precies om 12 uur horen we een fluwelen stem achter ons, daar staat het mooiste meisje die ik ooit heb gezien.
'Zijn jullie Big time rush' ze kijkt ons allemaal stuk voor stuk aan met haar mooie groene ogen, ik dacht bij me zelf, laat zij het project zijn, laat zij het project zijn.
'Ja dat zijn wij, kunnen wij je helpen' Natuurlijk Logan, hij heeft al een vriendin net als Kendall, maar die kijkt net zo verlekkerd als Carlos en ik.
'Nou ik hoorde van Kelly dat jullie kwamen ophalen, ik ben Gustavo's 2e project' zei ze met haar mooiste glimlach.

Tijdsprong.
Ashley POV.

Op de terug weg in de auto heb ik veel over me zelf moeten vertellen en natuurlijk kregen zij de vragen ook terug.
We zijn nu net aangekomen bij RockRecords, Kendall klopt 2x op de deur van Gustavo's kantoor en loopt dan meteen naar binnen zonder op antwoordt te wachten.
'Ah pups jullie hebben mijn nichtje heelhuids hier heen kunnen brengen'
'NICHTJE' zeggen ze allemaal in koor en ik begin te lachen.
'haha, ja Gustavo is mijn oom, maar jongens over een kwartiertje moet in zijn ingecheckt bij Palmwoods'
'Ooh ja, pups één van jullie leidt haar rond door Palmwoods' meteen beginnen James, Carlos en Kendall te vechten om mij.
Logan komt naast me staan en biedt me een hand aan en begeleid me naar de auto en we laten de jongens vechtend achter. Na een kwartier wachten in de auto komen de jongens aangelopen.
Uiteindelijk doen we steen-papier-schaar om te beslissen wie mij rond mag leiden, daar komt uit dat Kendall dat mag doen. Aangekomen bij het Palmwoods meld ik me precies op tijd bij de balie.
'Hallo, ik ben Ashley Withlock, ik kom hier wonen'
'Nee, niet nog een' fluistert een dikke man zachtjes, maar ik kan het net horen 'waarmee kan ik U helpen' nu wel op normale toon.
'Ik kom hier wonen' zei ik voor de 2e keer.
'Ik zal even voor U kijken'
'Dank u' zei ik verveeld.
'Kamer 2I, hier is uw sleutel, nog een fijne Palmwoods dag' hij gooide de sleutel op de balie en liep meteen weer weg.

Ik kijk om me heen en zie nog alleen maar Kendall staan.
'Waar zijn Carlos, James en Logan heen' vraag ik.
'Die zijn alvast naar ons appartement, hé je hebt het appartement naast ons, gaaf'
Kendall liet me alles zien, zelfs het dak van het Palmwoods, maar als laatst bracht hij me naar mijn appartement.
Ik open mijn deur en kijk mijn ogen uit, het is super mooi, vooral heel naturel, grote ramen, witte muren, witte meubels en houten accessoires.
Ik kijk beter rond en zie dat er een briefje op de salon tafel licht.

Lieve Ashley,
Ik hoop dat je je appartement mooi vindt en dat je je er thuis voelt.
Veel plezier vandaag met de jongens en ik zie je morgen om 10 uur in de studio.

Tot dan,
Gustavo.


'Gustavo' fluister ik zachtjes zodat Kendall het niet hoort.
'Zullen we gaan zwemmen dat is het enige belangrijke wat je nog niet hebt gezien'
'Ja, lijkt me leuk, dan kom ik zo naar jullie appartement, maar Kendall je hebt toch een vriendin' zei ik het laatste een beetje zachtjes.
'Ja klopt, maar dat gaat de laatste tijd niet zo goed, ze is vaak weg'
'Maar waarom vocht je dan voor mij, om mij die rondleiding te geven'
'Omdat jij veel leuker bent dat Jo' Kendall wou net weg lopen, maar ik hield hem tegen en gaf hem een kus op zijn wang 'Bedankt voor de rondleiding tot zo, ben er binnen 5 minuutjes'

Ik kleed me snel om, gooide dan ook meteen mij hele koffer overhoop, opzoek naar mijn witte bikini, strandjurkje, zonnebril tas en toiletspullen.
na paar minuten zoeken vond ik alles. Deed alles aan, deed mijn haar in een visgraatvlecht, stopte ngo een boek in mijn tas en liep naar het appartement hier naast. Een jong meisje van 13 deed de deur op. 'Wat moet je' zegt ze arrogant.
'Ik kom voor Kendall, btw ik ben Ashley' zei ik zo vriendelijk mogelijk.
'Ooh hij is nog op zijn kamer, de rest zit op de bank' ze liet me binnen en ik zag Carlos, Logan en James al zitten.
'Hé jongens gaan jullie ook mee zwemmen'
'Nee, we mogen niet van Kendall' antwoordde Carlos, hij keek mijn kant op en bekeek me met open mond, wat er best grappig uitzag.
'Nou pak snel je spullen voordat Kendall het merkt' meteen rende de jongens weg, Logan wat rustiger.
'Voordat ik wat merk, hallo beautiful' zei hij ook met open mond.
'De jongens gaan mee zwemmen' Kendall zijn gezicht betrok meteen.
'Maar jij mag mij insmeren als je wil' meteen was zijn gezicht weer vrolijk en liepen we naar het zwembad.

Aangekomen bij het zwembad, waren op een of andere manier de andere sneller, ze hadden 2 bedjes vrijgehouden maar, niet naast elkaar, ik aan het uiteinde en naast Logan.
Kendall liep helemaal naar de andere kant en was in zich zelf aan het vloeken.
Ik sluit mijn ogen en geniet van de warme zon van LA. Opeens voel ik dat ik word opgetild, meteen open ik mijn ogen, maar het is al te laat, ik lig al in het water. Wanneer ik boven kom zie ik Carlos en James lachen, ik kijk ze aan met een blik van 'val dood'.
Kendall tilt me uit het water en vraagt of ik even mee wil lopen, natuurlijk doe ik dat.
'Ashley, ik weet dat je me nog maar net kent en je moet natuurlijk de andere ook een kans geven, maar zou je misschien een keertje met me uit willen'
'Ik zal de rest ook de kans geven en natuurlijk wil ik met je uit' ik gaf hem een knipoog en zag dat James en Carlos gevaarlijk dicht bij de rand van het zwembad stonden en gaf ze snel een setje en ze vielen erin.
Naast Logan zat een onbekend meisje in zijn armen verstrengeld.
'Jij bent vast de vriendin van Logan' zei ik heel vriendelijk.
'Ja klopt, ik ben Camile' zei ze heel vriendelijk, ze leek me heel aardig. Ik hoop dat we goede vriendinnen worden.

Reageer (1)

  • xGadiot

    Kendall is lief!(H)(H)(H)
    Snel verder!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen