Foto bij The girls dealer  ['Taylor Swift] '002

* 1 Week Later *

Ik stap uit de taxi en zie een groot gebouw voor me. Het gebouw is grijs en heel modern. De chauffeur van de limosine pakt mijn koffers en begeleidt me naar het gebouw. Tijdens het lopen bekijk ik de chauffeur goed. Hij heeft een zwarte pak met een pet op z'n hoofd,heeft zijn baard 's Morgens niet geschoren en is best sterk om al mijn koffers te pakken. Hij brengt me naar een wachtkamer en gaat dan alleen weg met mijn koffers. Ik kijk naar de deur voor me er staat op een bordje; Kantoor van Mevrouw X.De deur gaat open en ik zie een lange,dunne vrouw voor me staan.'Jij bent zeker Taylor Swift?',vraagt ze.Ik knik.'Kom dan maar binnen.'
Ze wijst me een plek aan om te zitten en gaat dan ook achter haar bureau. Ze typt wat op der computer dat volgens mij best wel belangerijk is want, Halo? Er staat wel een toekomstige model voor je hè. Ow Nee! Ik begin als een tuttebel te klinken.Ik kijk de vrouw bestuderend aan. Ze heeft lang bruin haar,groene ogen en een mooie huid.Na een paar minuten begin ik dus echt wel moe te worden met het wachten.Ik ben dan juist van plan om te gaan vertrekken. Wanneer ik net op sta begint de vrouw te praten:'Sorry voor het lang wachten,maar ik moest wat belangerijke zaakjes regelen.' 'Maar vertel wat over jezelf?,'vraagt ze.
Na een lang,gezellig gesprek met Mvr.X geeft ze me de sleutels van mijn kamer. Ze vertelt dat ik een kamer deel met 2 andere meisjes.Ze brengt me naar mijn kamer en als ik wil vragen waar mijn koffers zijn gebleven zie ik ze al naast mijn bed staan.'Maar waar zijn dan mijn kamergenoten?,'vraag ik. 'Dat weet ik niet liefje,ze zullen mischien bij hun vriendjes langs zijn geweest.'
Wanneer ik eindelijk klaar ben met mijn kleren in de kast te stoppen bekijk ik de kamer nog eens goed. De kamer is best wel groot. Twee muren zijn rood en de andere 2 roze.De badkamer heeft ook hetzelfde kleur.De kamer heeft ook een hele chique kroonluchter en overal waar je langs loopt zijn er geurkaarsjes. Tussen mijn gedachten heen gaat de deur plotseling open.Er komt een andere meisje naar binnen en heeft volgens mij niet door dat ik er ben. Erachteraan is Mvr.X.De meisje(waarschijnlijk heet ze Rebecca) heeft het over haar vriendje die het uitgemaakt heeft en Mvr.X moet haar natuurlijk troosten.'Ag,kom maar meisie je hebt een gebroken hart en die moet weer vastgelijmd worden.' Rebecca snikt en knikt tegelijk.'En ik weet hoe we dat kunnen oplossen,'zegt ze.'Echt waar? Weet je dat echt?' -Wow Wow Wow! Zei ze nou JE? Tegen iemand die ouder dan haar is? ;o- Dan gaat Mvr.X verder:'Ja natuurlijk weet ik het! Wij gaan gewoon samen een dagje shoppen.' Ik kijk haar met grote ogen aan. Shoppen? Dat kan je hart tog niet weer heel maken? Het meisje springt van haar bed en rent gelijk rondjes en ja hoor nu pas ziet ze me.'Wie is dat?',vraagt Rebecca aan Mvr.X. 'Dat is Taylor ze is je nieuwe kamergenoot.' Het meisje glimlacht en zegt: 'Welkom in kamer 101!'


---
Ik weet dat 't nog niet spannend is maar dat komt later wel. &Trouwens,,Over wat denken jullie als jullie de titel zien?
&Wil jj zolief zijn om een Kudoo + Reactie te geven ?(flower)

Reageer (5)

  • xnniiddaaee

    Leuk, 101(flower)

    1 decennium geleden
  • Rahime

    Geweldig Snel verder hea (H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    En dan ook nog eens abo(;

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Maja verhaal is echt leuk snel verder dus..! I love Taylor Swift(H)

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Ja ik wil zo lief zijn een Reactie te plaatsen en een kudo te geven(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen