122. Ready
“Je moeder was een hele krachtige vampier, ze kon dingen van vorm en kleur veranderen en ze kon de tijd stilzetten,” gaat er door mijn hoofd heen. Zou mijn moeder hier zijn? Ben ik dan dood en leeft de rest nog? Maar waarom zijn die wolven hier dan? Zijn zij ook dood?
Bijpassend lied(luister naar de lyrics)
Bijpassend lied(luister naar de lyrics)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
zo zielig
1 decennium geledenmaar SUPERMOOI geschreven !!!
Zo ik ga hier ff opschrijven wat er nu dor me heen gaat;
1 decennium geledenOMG!
Ik heb nu zo'n ontzettende medelijden met hen, maar hopelijk zijn ze nu op een plakje waar die *&^@#*#$!($#^%(&$(# duivel niet bij hen kan. Ik zit hier nu gewoon te huilen achter mijn computertje, zo mooi is het.
Ik wil wel, nu dit fantastische verhaal afgelopen is, dat jij met een leuk, nieuw verhaal voor ons begint, dat verdienen wij wel vind ik.(A)YEEEEY ik had gelijk, Alice was wel slecht. o sh*t ik moet zo boodschappen doen, maar dan kan ik je latste hoofdstukje nog wel ff snel lezen.
xxx(K)
1 decennium geledenOMG
:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
1 decennium geledenowwnee!!!
IK WIST HET!! IK WIST DAT ALICE NIET DE ECHTE ALICE WAS!!!
wel zielig voor Alyssa