Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Rembrandt

    als je maar niet stopt met dit verhaal maakt het mij niet uit!!
    want het zou echt zonde zijn om deze, verhaal te stoppen!
    veel succes met schrijven <3

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    super verhaal!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • ElfGirl

    dankje<3

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Ohwjah, als je die reactie vervelend vind, zo van: "Wat moet jij nou met mijn verhaal, ik kan het zelf wel!!:@" Dan verwijder je hem maar;) Dat geeft niks!:)
    Hopelijk vind je snel je inspiratie terug!!:D
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Het is echt een superleuk verhaal!! Jammer dat je geen inspiratie hebtm maar je hoeft ook niet elke dag te schrijven;)
    hmm... even denken hoe je misschien verder kan... Misschien kan je iets laten gebeuren met Lucy's ouders, of in de pack dat iemand Lucy ineens heel erg vervelend irritant en zeurderig vind, dat die ook geen zin heeft om haar te helpen enzo, dikke ruzie in the pack omdat iedereen een andere kant kiest enzo... Of iets heeeeeeel anders, een vergeten familielid komt opdagen, enzovoort, enzovoort, er komt vanzelf iets!
    (Wow ik kan haast zelf wel een verhaal gaan schrijven(A))
    Hee maar het is totaal geen probleem dat je geen inspiratie hebt! Dat komt vanzelf wel weer, gewoon leuke dingen gaan doen, je hoofd ergens anders op zetten:) Of... je breit een eind aan dit verhaal en start een nieuwe, wat ik heeeeeel erg jammer zou vinden want het is zo'n leuk verhaal!!:D
    Succes!(Y)
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen