Soory voor eventuele spelfouten. heb dit even heel snel getypt maar wilde persé voor jullie nog een hoofdstukje

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • LuxuryRebel

    haha, nu beginnen andere mensen het ook langzaam te merken, ik neem serieus heel Q. over, ik vindt alleen wel dat ze wat aardiger mogen zijn voor mijn suprieur ontwikkelde personages, duurt lang hoor, personages verzinnen met een verhaal der achter :Y)(lol)

    maar ik zit nu lekker weer op school :8 en ik heb zin om niks te doen, dus ik ga zo ook niks doen, nadat ik deze hele leuke reactie heb afgemaakt :Y) en toen bedacht ik me dat ik nog mijn Geography Internal Assesment moet afmaken, want vandaag is de DEADLINE!! :Y)(lol)

    serieus, ik ben zooooo moe na gisteravond, ik heb gister paard gereden en we gingen springen, laten we zeggen dat het een turbulente les was :Y) man ik werd heen er weer geshaked, mijn paardje zag de hele tijd spookjes langs de kant x)

    maar nu moet jij wel snel verder gaan en nu ga ik je bedanken dat mijn reactie alweer, ik neem ook langzaam je hoofdstukjes over, x) onder je hoofdstuk staat, en ik was heel blij want het was/is namelijk een lang hoofdstuk, en dus moet iedereen blij zijn....:Y)

    xkoeskoes

    Above The Noise <3

    1 decennium geleden
  • benzos

    Hahaaa.
    Kunnen we Chase niet krijgen en gaan we maar gelijk een crimineel tongen. Ook weer wat, natuurlijk.:Y)
    Ik heb Brianna het trouwens nogal tijd niet vergeven hoor ;'D
    En dat Nevada hier ook komt, wilt dat dan gelijk weer iets slecht zeggen? Ik weet niet, maar in dat andere verhaal daar vond ik haar nu niet gelijk gezellig ofiets.(cat)

    Achja, ik kom er nog wel 'n keertje achter (:
    Mooi geschreven & verderrrrrrr:9~

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • BestLove

    oeeeh verduuur

    1 decennium geleden
  • Vindaloo

    Ik doe serieus elke keer een vreugdedansje bij een nieuw hoofdstuk van jou (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen