Foto bij 6

(L)

Audrey`s pov

Er was een irrittante stilte aan tafel. Iedereen keek maar voor zich uit. Behalve justin natuurlijk die was weer aan het twitteren op zijn blackberry ofzo. Dat zijn moeder dat niet irritant vind ik word er gek van. Je hoort iedere keer zo`n irritante piep. 'Mam mag ik vanavond naar het skate-park met ryan christian en chaz?'zei hij zonder op te kijken. 'alleen als je Audrey meeneemt.'zei zijn moeder simpel. Nu keek justin wel op en hij zag er niet erg blij uit. 'wtf waarom moet ik die bith meenemen!'schreeuwde hij naar zijn moeder. Ik durfde niks te zeggen. 'Justin Drew Bieber neem nu je woorden terug en neem haar mee anders heb je twee weken huissarest.' Ik hoorde hem zachtjes ja mompelen en toen liep hij chagerijnig naar boven.'Alles goed?'vroeg pattie. Ik was waarschijnlijk helemaal wit geworden. ik antwoorde van wel en toen liep ik zachtjes naar boven opzoek naar mijn kamer.
Toen ik boven was en bijna bij mijn kamer aangekomen hoorde ik iemand zingen. Ik wist wel dat het justin was maar tog ging ik aan zijn deur luisteren. Ik hoorde alleen een paar zinnen. Ik herkende het liedje down to earth. Ik wou nog verder luisteren maar toen ging zijn deur open en stond hij voor mijn neus. Het leek alsof hij gehuild had. Ik wou vragen wat er aan de hand was, maar toen keek hij mij aan alsof ik dood mocht gaan en liep langs me heen naar beneden. Waarschijnlijk moest ik nu mee naar dat skate-park.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen