Toen ik buiten kwam zag ik dat ze al bezig waren met voetballen, ik ging kijken en toen voelde ik dat 2 armen om me heen sloeg. Ik keek achter me en zag dat het Jeffrey was. "Kom dan gaan wij tegen hun voetballen" zei ik. "Kun je dat wel?" vroeg Jeffrey. "Ja tuurlijk" zei ik, Jeffrey liet me los en we liepen samen naar de jongens toe. "Mogen we mee doen?" vroeg ik. "Ja hoor" zei Mike. "Wij tegen jullie" zei Jeffrey. "Haha oke we maken jullie in" zei Mike. We begonnen te voetballen en na 10 minuten kwam mijn moeder ook naar buiten, na 20 minuten stond het 2-2 gelijk dus. We speelden nog door tot 8 uur en toen stond het 6-5 voor ons. "Oke nu gaan jullie stoppen morgen is jullie laatste schooldag en dan moeten jullie wel vit zijn" zei mijn moeder. "Oke" zeiden Mike en ik tegelijk. "En Naomi en Mike jullie wil ik even spreken" zei mijn moeder. Ik keek Jeffrey even aan en liep toen achter mijn moeder aan. "Dus jullie zijn niet op schoot geweest?" vroeg mijn moeder. "Hoe weet je dat?" vroeg ik. "Nou de dircteur had gebeld en zei dat hij 1 of andere rare vrouw aan de telefoon had maar toen bleek het dat jij dat dus gewoon was" zei mijn moeder. "Dus dan was het bijna gelukt" zei ik en schoot in de lach. "Jij kunt naar je kamer vertrekken en Jeffrey jij gaat maar naar huis" zei mijn moeder ik gaf Jeffrey een kus en hij liep weg en ik ging naar boven. Ze moet ook altijd alles verpesten Jeffrey mocht hier slapen maar gelukkig ga ik op vakantie en dan ben ik van mijn moeder af want ik ga alleen maar shoppen, zwemmen en lol maken en dat hoeft mijn moeder niet te verpesten, ik zette de tv aan en keek nog 2 uurtjes naar de tv om 10 uur besloot ik om hem uit te zetten en ik deed mijn pyjama aan en stapte in bed, het was nog licht buiten en toch viel ik al snel in slaap.

Reageer (6)

  • xSafetyPin

    super!

    snel verder

    kusje.-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen