Foto bij 44

Ik haalde mijn lippen van de zijne en keek in zijn prachtige bruine ogen. 'Ik hou van jou.' Zei hij zonder weg te kijken. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en daarna op de zijne. Hij hield van mij - en dat gaf mij en geweldig gevoel. 'Ik ook van jou.' Zei ik. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas neer en luisterde naar zijn ademhaling. Ik hield van zulke momenten met Justin. Gewoon wij twee samen. Niemand die ons stoort. Hij plaatste zijn hand op mijn rug en wreef er met zijn duim overheen. 'Ik ben zo blij met jou, schatje.' Zei hij. De glimlach werd elke seconde groter en groter. Dit was niks vergelijken de liefde die ik had voor Jason - en hem vond ik paar jaar al leuk. 'Ik kan niet wachten om met jou op tour te gaan.' Zei ik toen ik was gaan zitten. Hij kwam achter mij zitten en sloeg zijn armen om mij heen. 'Me neither. Ik kan niet wachten om jou elke dag - zo vaak als ik kan - in mijn armen te hebben.' Fluisterde hij in mijn oor. De tintelingen liepen over mijn rug. Er werd op de deur geklopt. 'Ja?' Zei Justin. 'Ik wil dat als ik deur open doen, geen zoenende, kleffe mensen zien.' Zei Sadie. Lachend liet Justin mij los. 'Je kan binnen komen.' Zei ik. 'Jullie.' Verbeterde Sadie mij toen ze binnen kwam met haar hand voor haar ogen. 'Het is echt veilig.' Zei ik lachend en opgelucht haalde Sadie haar hand weg. Ik zag Chaz achter Sadie aankomen lopen. 'Dus Bieber heeft een meisje?' Vroeg Chaz en trots kinkte hij. 'Aai boy!' Riep Chaz en gaf hem een box. Sadie kwam naast me zitten op Justins bed. 'Dus dit is het bed waar het gebeurt?' Vroeg ze met een nadruk op het. Ik schoot meteen in de lach. 'Sadie, ik heb een dag met hem.' Zei ik lachend. 'Ja, nou, dus.' Zei ze. 'Maar Sadie, het gebeurt nog niet.' Zei Justin en wiebelde zijn wenkbrauwen op en neer.

Reageer (11)

  • Elysian

    met de na druk op nog xD
    haha snel verder meisje

    1 decennium geleden
  • JBGirlz

    oeeeeeeeeeee verderr hahah justin zei al " het gebeurt NOG niet!!!!! xxxx

    1 decennium geleden
  • Guapa

    Leuk verhaal. Snel verder!
    Jessica lijkt op mij, volgensij. Ik haat ook nieuwe mensen!
    Kudo + Reactie + abbo erbij.

    1 decennium geleden
  • DarkEmoA

    ik geef je een kudo als je doorgaat... (dat beloof ik je)

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    Sadie is funny!!(lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen