^^ Ik zit vol fantasie dus, vandaag nog maar een hoofdstuk! (Al is het wel erg vroeg..)

Sneep zat op de plek waar normaal gesproken Perkamentus zat, en keek een beetje rond. Opeens zaten aan allebij de kanten van Sneep: Alecto en Amycus. Mijn tante zou les geven in ''Dreuzelkunde'' En Amycus zal lesgeven in Verweer tegen de Zwarte kunsten ( Zwarte kunsten.) Zo noemde hij het liever. Na een erg lange preek legde ik mijn hoofd op de schouder van Hestia. Uit eindelijk mochten we aanvallen, al had ik niet zo erg veel trek.Uit eindelijk liep ik Draco tegen het lijf op in de leerlingenkamer. We praten een maar minuten over koetjes en kalfjes, en gingen allebei ergens anders heen.
Na een lange les ''Verweer tegen-'' kuch ik bedoel alleen: ''De Zwarte kunsten''. Liepen ik Hestia, Noot , Korzel en Kwast naar Zweinsveld om wat bij de ''Drie bezemstelen'' te drinken. Toen Noot het gesprek begon, vielen Patty en Draco binnen en namen plaats naast Korzel. 'Ja je oom is echt super!' Zei Kwast instemend. 'Ha! Dat weten we!' Riepen ik en Hestia trots. Na een paar flauwe opemerkingen van Korzel liepen we weer naar de school, waar op het plein een leerling van Huffelpuf gemarteld werd door Amycus en Alecto. De meeste Zwadderaars keken geammuseerd toe, en sommige probeerden hun blik af te wenden en verder te lopen. Je hoorde gekrijs in gejank wat me toch wat bang maakte. Langzaam liep ik naar de bieb, en nam het boek De vertelsels van Bakker de Bard maar eens te voorschijn. Nadat ik een verhaal had uitgelezen werden we geroepen voor het avond eten. Ik vrat me vol. En kletste nog wat met mijn zus, Draco, Korzel en Kwast. En liep naar de leerlingenkamer. 'Hé! Flora' riep Benno mij na. 'O hoi Benno.' Zei ik en knikte naar Benno. 'Je tante heeft vandaag wel wat leerlingen afgetogen!' zei hij nu plotsing. 'Ehhh.. Ja geweldig.' Mompelde ik en liep naar de slaapkamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen