Anna gaat gauw weer zitten, ze kreeg er een rode kop van! Lotte zegt zachtjes tegen haar 'tnx, dat je het anders hebt gemaakt :D'
In de pauze gingen Anna en Lotte samen naar Anna's kluisje, hij stond er! Lotte zei heel verlegen hoi en Anna probeerde zo onverschillig mogelijk te kijken, maar dat mislukte toen uitzicht knipoogde naar Anna. Ze keek gauw de andere kant op en zorgde dat ze zo snel mogelijk weg kon komen! 'Woow, was dat echt of droomde ik?' Zei lotte. In de wc's waren Anna en Lotte helemaal blij en verward, 'naar wie knipoogde hij eigenlijk?' Vroeg Lotte. 'Naar jou natuurlijk' zei Anna. De bel ging, Anna en Lotte liepen naar de les. Er werden geen briefjes meer geschreven maar ze gingen gewoon praten... Totdat ze er werden uitgestuurt... Die middag in de stad ging Lotte wat kopen voor haar broertje. Anna's mobiel ging, nummer onbekend..... 'Met anna?' zei Anna verlegen, 'Kom naar de fontijn achter de Hema' hoorde Anna vanuit haar mobiel 'alleen..' PiepPiepPiepPiep. 'Wie was het?' 'Ik weet het niet' Anna liep naar de fontijn met de smoes dat ze er wat had laten liggen, eerst wilde Lotte mee maar Anna zei dat ze beter nog even alleen wilde gaan. Bij de fontein aangekomen stond er eerst niemand, Anna wilde weggaan. Er kwam iemand aangelopen, Anna kon niet goed zien wie het was. 'Hoi' Zei de stem, 'Hi' Zei Anna zachtjes. Op dat moment kon Anna zien wie het was, hij was het, Knapperd! 'Ik moet je iets bekennen', shit dacht Anna, nu gaat hij zeggen dat hij iemand anders leuk vind en hij weet dat ik smoor ben op hem. 'ANNA!!' Hoort Anna ergens uit de verte, het is Lotte. Julius rent weg en Anna loopt naar Lotte toe. 'Heb je het gevonden?' Nee, zei Anna afwezig.

Reageer (3)

  • RonMalfoy

    omg kut lotte...al is de naam, wel leuk!

    1 decennium geleden
  • Fascinate

    Snel verduuuuuurrr!

    1 decennium geleden
  • RonMalfoy

    omg uber sexy..snel nieuwe!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen