PiiieeeeppP!!!! Shit! Alweer verslapen, Anna tork snel haar kleren aan en rende naar beneden, ze propte een boterham in haar mond. Als ik snel ben kom ik nog optijd om ''hem'' te zien. Zo snel als ze kon rende ze naar school... Pfoe, hij is er nog niet. ''Hij'', de super leuke boy Julius uit de derde, was een leuke populaire jongen. Anna is stapel op hem Hij zei altijd even gedag als ze langs liep, dan liep ze helemaal rood aan. Yes! Net optijd voor de bel, nog even langs m'n kluisje... He?!? 'wat doe jij hier, je kluisje is toch daar?' zei Anna tegen Julius. 'Ja' zei hij, 'ik heb geruild'
Nog net optijd kon Anna de klas in sneaken, ze ging snel naast Lotte zitten, haar vriendin die ook op Julius was... Ze noemen hem knapperd....
Bah! Duits is echt saai.. Ze schrijft een briefje aan Lotte 'woow, zit ineens knapperd naast mij OMG!', ze krijgt een briefje terug
'hoezo? geluksvogel!! :D'
'Ja! hij is ook zo leuk!' 'Anna, Lotte, wat doen jullie daar? Geef dat briefje eens hier!' zei Meneer weijer 'of beter nog, lees het maar voor'. De hele klas begint te praten.. Anna loopt naar voren en zegt '' woow, ineens zit hij naast me. OMG! hoezo? pechvogel. Ja hij is ook zo lelijk'. Iedereen begint te lachen.... 'Nou Anna, had je niks beters kunnen schrijven op dit papiertje?' Anna wilde weglopen naar haar plaats maar meneer Weijer liet haar staan, 'Leg jij mij eens uit waarom dit slecht is voor de natuur? als je nou een roddel had opgeschreven was het veel leuker geweest'. Anna wist niks te zeggen en liep terug.

Reageer (4)

  • jannadepanna

    Haha, wel grappig :D
    ik kon niks bedenken voor Meijers :D
    x

    1 decennium geleden
  • RonMalfoy

    haha komt mij ook bekent voor....haha lol
    idd +1 kudo +1abbo +ik ben charlottexD

    1 decennium geleden
  • Fascinate

    +1 kudo, +1 abo ;)

    1 decennium geleden
  • Fascinate

    Hahah komt me bekent voor ;)
    Anna, Lotte, uitzicht, meneer Weijer....

    LEUK! ik wil het volgende ook lezen (als dat mag :$)
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen