Comments please!

Ashlyn's POV

Westdorp test Justin uit. Hij stelt hem moeilijke vragen. Sommige heeft ie fout,maar de meeste goed. Mijn ogen worden groot als hij een vraag goed antwoord die over pi gaat. Ik zou dat never goed hebben gedaan! Hij moest plekken ruilen met Florence. Zij zat naast mij en Westdorp wou dat ie naast me kwam zitten. Ik stoot hem aan. 'Hoe weet jij dat allemaal?' Hij lacht. 'Zo moeilijk is het niet,ik heb dit allang al gehad.' Ik knik. 'Owwwh.. Maar hoe dan?' 'Ik zat een klas hoger bij wiskunde,maar bij de rest hetzelfde niveau.' Ik lach. 'Zozo,smarty pants. Kan je me niet wat bij leren?' 'Als je zo slecht bent,zoals je beweert dan is het mijn plicht je te helpen!' Ik lach. 'Thanks' Als de bel gaat loop ik richting de aula. 'Hebben we nu geen les?' roept Justin naar me. Ik lach. 'We hebben na elke les een kwartier pauze. Omdat ze 90 minuten les hebben. We hebben ook maar 4 lessen per dag.' Hij knikt. 'Owwh oke.' Hij rent naar me toe. 'Wat voor les hebben we zo?' Ik denk eventjes na. 'Eehmm,Nederlands!' Hij zucht. 'Joepiee!' Ik hoor de sarcasme in zijn stem. 'Wat is er?' vraag ik bezorgt. 'Ik ben niet zo goed in talen,naja ben er wel goed in,maar me grammatica is slecht.' Ik lach. 'Rustig maar joh,het komt wel goed. Je bent hier om te leren.' Ik loop richting me kluisje en pak mijn Nederlands eruit. Als ik om me heen kijk zie ik al dat Justin vrienden heeft gemaakt. Ik ben er blij om. Ik weet nog hoe moeilijk het was voor mij om vrienden te maken. Ik loop naar ze toe. Ik geef iedereen een knuffel behalve Justin. Hij kijkt me raar aan. 'Heeee,en ik dan? Je vergeet de beste!' roept ie nep beledigd. Ik lach en knuffel hem zowat plat. 'Okeoke,zo hoeft het ook weer niet!' Ik lach. 'Sorrryyyy!' Hij stoot me aan. 'Hmmm?' 'Ben jij goed in Nederlands?' vraagt hij met een bedoeling. 'Yes,why?' Ik kijk hem nu aan. 'Noou,aangezien jij ergens goed in bent waar ik slecht in ben,en ik ergens goed in bent waar jij slecht in bent... dacht ik.. Waarom geven we elkaar geen bijles?' Hij kijkt me liefjes aan. 'Weetje,daar heb je gelijk in. Dat is een goed idee!' Hij knikt. 'Dan gaan we vandaag naar mijn huis om elkaar het te leren' Ik stem in. De bel gaat en we lopen samen naar onze les.. We moeten even wachten tot de lerares er is. Ik weet nu al dat ik deze les niet serieus zal nemen.. Zwijmelend kijk ik naar Justin.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen