Foto bij Chapter 1.2 You're not worth my attention

Lachend liepen we terug naar de bushalte. Ik had in elke hand twee tassen met kleding, net als mijn vriendinnen. We mochten niet vaak naar het centrum, dus namen we het ervan. Nu zal je wel denken, hoezo mogen ze niet naar het centrum? Stel je eens voor dat je ouders vinden dat je je "rebelliserend" gaat gedragen. Je haalt slechte cijfers, spijbelt en opeens kom je thuis met je haren geknipt. Wat doen ze? Ze sturen je naar een focking kostschool! In Engeland! Best cliché als je erover nadenkt.
Ik schrok op uit mijn gedachten door gefluit achter ons. Ik wilde me omdraaien om ze een woeste blik te geven toen ik een van de jongens herkende. Ik rende naar hem toe en sprong in zijn sterke armen en hij zwierde me in het rond. 'Ja hoor, Dimitri heeft het weer voor elkaar,' zei een van zijn vrienden. 'Het is echt een wonder dat ze nog geen stelletje zijn,' vulde Alexis hem aan. Dimitri grijnsde en ik stak mijn tong naar ze uit. 'Wij zijn gewoon bff's.' Hij zette me neer en ik moest omhoog kijken om zijn gezicht te zien. 'Baby Bieber komt naar Londen,' vertelde Darlene. De jongens begonnen direct aan hun mislukte imitatie van het nummer "Baby". We begonnen te lachen. 'Believe me, tegen de tijd dat hij hier is zijn wij weg,' zegt Steve, een van Dimitri's vrienden. Ik kijk hem vreemd aan. 'Hoe bedoel je?' 'Weten jullie dat niet? We gaan naar Canada voor een uitwisseling,' zei Dimitri. Mijn mond viel open. Canada? 'Gaaf! Ik wou dat wij op uitwisselingen gingen,' zuchtte Lotus. 'Ehm, jullie gaan ook,' zei Bryson, Dimitri's andere vriend. Alexis begon vrolijk rond te springen. 'Wij gaan naar Canada! K-a-n-a-d-a!' zong ze. Het viel me nog mee dat ze alleen de K verkeerd had. In de verte zag ik de schoolbus al aan komen rijden. 'We moeten gaan. Bye.' We gaven de jongens een knuffel en liepen naar de bus. We stapten in en lieten ons achterin neerploffen. Voor ons tetterde er een paar meisjes over Biebers concert. 'Ja, ik ga ook! Ik vind hem zo geweldig!' riep de een. 'Hij is zooooo schattig! Ik wil hem kussen!' gilde de ander. 'Kan iemand me een teiltje geven,' mompelde Darlene. 'Ze verpesten mijn humeur,' bromde Alexis. Lotus keek me aan en ik zag het medeleven in haar ogen. Ik negeerde haar blikken en het gegil voor me, en staarde naar buiten.

Why are you following me?

Reageer (3)

  • Noona

    nice, snel verder :)

    1 decennium geleden
  • Thyra

    Ik heb geen teiltje, maar mijn PW blaadje met een rode 5 erop mogen ze wel hebbenxD

    1 decennium geleden
  • Babsiiee

    Me Likes xD
    Wel Verder gaan ghoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen