Foto bij 35

'Was het echt gezellig met Sadie?' Vroeg Justin en ik knikte glimlachend. 'Ze is ontzettend grappig en heel aardig.' Gaf ik toe. We zaten in zijn auto op weg naar huis. 'Je had niet zo bezorgd om me moeten zijn.' Zei ik. 'Waarom niet? Als jij zo je niet goed voelt, dan voel ik me ook niet goed. En dat meen ik. Ryan en Chaz werden namelijk gek van mijn stil zijn.' Zei hij. 'Hoe bedoel je stil zijn?' 'Toen we in de auto zaten was ik stil en staarde maar naar de weg. En dat kwam omdat jij je niet goed voelde voordat ik wegging.' Ik was sprakeloos. Meende hij dit nou echt? 'Uhm, Jess? Is er iets?' Vroeg hij. Hij keek me snel aan, maar lette daarna weer op de weg. 'Dat was echt zo ontzettend lief.' Zei ik en op Justins gezicht kwam een glimlach. Ik voelde hoe de auto naar rechts ging en ik herkende meteen de straat van Justins vader en de auto stopte. 'Ik meen het, Jess.' Zei hij en pakte mijn hand vast. Ik keek naar zijn prachtige gezicht en hij keek mij ook aan. 'Ik weet dat het misschien te vroeg hiervoor is, maar ik wil met je verder.' Zei hij. Ik schrok een beetje maar liet het niet merken. 'Wat bedoel je?' Vroeg ik voorzichtig. 'Ik wil dat jij voor altijd bij mij blijft, Jess. Dat jij van mij wordt.' Zei hij serieus. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Was dit een vraag zoals "Wil je mijn vriendin worden?" of iets, of zei hij het alleen maar. 'Ik wil dat je dit weet, shawty.' Beantwoordde hij mijn gedachtes en drukte zijn lippen op die van mij. Zijn tong tikte op mijn lippen en ik opende mijn mond. Ik zat in de auto van Justin Bieber, te zoenen met Justin Bieber, voor het huis van de vader van Justin Bieber. En iedereen die langs liep kon het zien. Het boeide me niet veel, want het gevoel dat ik bij Justin had wou ik blijven houden. En het gevoel werd tijdens het zoenen alsmaar beter en beter. Hij legde zijn andere hand op mijn wang en streelde zachtjes met zijn duim erover. Hij haalt voorzichtig zijn lippen van mijn lippen vandaan. 'Je bent geweldig.'

Als jullie meer kudo's geven, dan activeer ik ook meer deeltjes want dan krijg ik de motivatie om te schrijven. <3

Reageer (13)

  • aylatjuhh

    Love it! (H)

    1 decennium geleden
  • Elysian

    Justin Bieber zoent met onbekend meisje in auto... (staat er in de krant enzow xD)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Elysian

    Justin Bieber zoent met onbekend meisje in auto... (staat er in de krant enzow xD)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Sierrea

    mee eens! ik wil ook zo'n justin bieber!!
    dat is veel beter dan die andere assholes op deze wereld
    love him (H)

    1 decennium geleden
  • February

    omgomgomgomg, in élke storie loop ik weer te zeiken over hóe schattig Bieber wel niet is, maar dit overtreft werkelijk ALLES .
    Wát één POEPIEEEE . <3
    waarom bestaan er niet meer van zulke jongens? O.o
    pleaaas snel verder, je schrijft amazing
    .

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen