Foto bij Part 30.

I wish I could be with you...
~ Ashley Swann



Heee mensen(:
Ik ga proberen de draad weer op te pakken!
Het kan soms even duren voor er een nieuw hoofdstuk komt, maar ik ga het wel proberen.
Het is niet zo dat ik uit die moeilijke periode ben, absoluut niet. Maar ik heb die psychiater verteld over mijn verhalen en in het speciaal over syw.
Hij vertelde me dat ik niet bang moest zijn en dat ik juist wél moest schrijven, omdat ik dan mijn verdriet, agressie en angst kwijt zou kunnen.
Dus dat ga ik weer proberen(:
En willen jullie wat ideetjes geven? Dan verwerk ik die misschien wel in mijn verhaal(:


Loveyouall(L)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • RVertonghen

    Ik schrok me dead:O
    Ik d8 ook foetsie Ashley, maar dit heb je goed opgelost met Kaylee..
    Echt geweldig dat ze er achter stond!
    En je hebt echt heel mooi geschreven ^^(H)
    Luf joee Dagmar!(H)

    1 decennium geleden
  • Perfection1

    Je schrijft echt heel erg mooi.

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Ik vind het knap van je dat je verder schrijft, ik weet niet zeker of dat mij ook was gelukt in dezelfde situatie.
    Het was echt een heel mooi stukje, al schrok ik wel toen Damn! Hoe heette dat kind ookalweer Ashley(A) zelfmoord ging plegen. Man! Wat was ik blij dat Kaylee er aankwam!
    Ok, meer weet ik niet te zeggen. (H)(K)(flower)

    1 decennium geleden
  • Aemarys

    Ik ben echt heel blij dat je weer schrijft:)
    En niet alleen voor mezelf.
    Doe gewoon rustig aan en alles komt vanzelf weer goed.
    Ik weet niet of dat klopt, maar iedereen zegt het altijd dus... ;)

    xxx(flower)

    1 decennium geleden
  • Linda568

    Mooi stuk. Ik schrok me echt half dood toen Ashley met dat mes zat en toen kwam Kaylee. De reddende engel(A). Okay slechte grap. Dat weet ik ook. Geen idee of je hem snapt. Ach dat zal ik nog wel te horen krijgen. Voor ik het vergeet.
    Het komt vast wel goed. Je weet wel. Hoop doet leven. Ik heb echt wat met die zin, maar hij klopt wel.
    Normaal ben ik niet zo van de lange reacties, maar bij jou typt het om een of andere rare reden makkelijker. Alleen lastig dat je niet reageert op wat ik zeg, maar ja dat krijg je nu eenmaal met zulke reacties.
    Ik kap mezelf maar af, voordat ik mezelf te erg voor gek zet.
    Nog een ding. Schrijf verder wanneer je er klaar voor bent.

    Nu ben ik echt klaar.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen