Foto bij 34

'Nee, joh! Tuurlijk niet. Hij had toch zo'n snorretje?' Vroeg Sadie en ik schoot weer in de lach. 'Sinds wanneer had hij een snor?' Vroeg ik en ze keek mij geschrokken aan. 'Ik welke wereld leef jij?! Brad Pitt heeft een snor hoor!' Zei ze lachend en ik schoot weer in de lach. Ik was pas een uur bij Sadie en het was ontzettend gezellig. Ik keek naar Sadie lachend van de bank afrolden en ik lachtte nóg harder. 'Sadie!' Riep ik. Ik kon mijn zin niet afmaken door mijn gelach. 'Wahat?' Vroeg ze en probeerde terug op de bank te zitten. Uitgelachen zaten we tegenoverelkaar op de bank. 'Heeft Ryan een vriendinnetje?' Vroeg ik en ze schudde haar hoofd. 'Leg tante Sadie nou eens uit wat er tussen jou en Justin aan de hand is.' 'Nou, ik vind hem gewoon leuk en hij mij denk ik ook.' Antwoordde ik. Ik had nu minder moeite om eerlijk te zijn tegen Sadie. 'Denk je? Ik weet het denk ik wel zeker. Hij had een uurlang met Chaz aan de telefoon gepraat over een meisje.' Zei Sadie. 'Sinds wanneer bellen jongens elkaar zo lang?' Vroeg ik. 'Sinds dat een van de jongens smoorverliefd is op het meisje die tegenover mij zit en dat moet vertellen aan zijn beste vriend.' Zei ze grijnzend. 'Smoorverliefd? Op mij? Nooit.' Zei ik. 'Jawel. Justin had een foto van jou gestuurd en Chaz had hem laten zien.' Ik begon te blozen. Mijn mobiel trilde in mijn zak en ik viste 'm eruit. Shawty, heb je het naar je zin bij Sadie? Als het niet zo is, dan kom ik je meteen ophalen! En wees eerlijk, alsjeblieft? xo Justin. 'Aaw.' Ontsnapte er uit mijn mond. 'Aach, wat een schatje is hij toch!' Piepte Sadie. Ik vind het geweldig hier met Sadie. En maak je niet druk om mij, denk aan de wedstrijd! x Jess. Smste ik snel terug. 'Rode bessen lust ik graag, zwarten nog veel lieverd. Meisjes zoenen doe ik graag, jongens nog veel liever. Raad eens wie ik tegen kwam, Jessica met haar liefje. Raad eens hoe hij heette dan. A! B! C! D! E! F! G! H! I! JUSTIN!' Schreeuwde zo door de kamer en ze danste vreemd en wild. 'Oké! Ja, genoeg! Sadie!' Riep ik maar ze stopte. Volgens mij is elk persoon van Canada een hyperactief mens.


kudo? (:

Reageer (9)

  • AlienInMir

    hihi!(flower)(H)(lol)

    1 decennium geleden
  • Elysian

    denk het wel xD,, supper echt waar mega goed

    1 decennium geleden
  • Emmmm

    ahw .

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    hahaha x'D
    snel verder <3333'

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Geniaal!

    Rode bessen lust ik graag, zwarten nog veel lieverd. Meisjes zoenen doe ik graag, jongens nog veel liever. Raad eens wie ik tegen kwam, Jessica met haar liefje. Raad eens hoe hij heette dan. A! B! C! D! E! F! G! H! I! JUSTIN!

    Waar heb je die vandaan? Haha

    In het begin d8 ik sjeez mis ik iets of zow??
    Maar later werd dat duidelijk haha

    MELIG MET HAGELSLAG
    Muhaha

    Kizzuz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen