Foto bij 33

I love you, lieve abo's

Ik pakte Justins had vast. 'Hey, lieverd. Je hoeft niet bang te zijn. Sadie is ontzettend aardig. En Chaz en Ryan zijn twee mogolen, daarmee moet je leren leven.' Fluisterde hij in mijn oor. De deur ging open en ik liet Justins hand snel los. 'Hey, Justin! What's up?!' Zei een jongen met kort, blond haar. Ze gaven elkaar zo'n knuffel die jongens altijd samen doen. 'En wie is dit mooie meisje?' Vroeg de jongen en keek me van top tot teen aan. 'Ey ey ey! Ryan back off.' Zei Justin en sloeg zijn arm om mijn schouders. 'Dus Bieber heeft een meisje?' Vroeg Ryan glimlachend. 'Nou, nog niet.' Zei hij en ik staarde naar de deur. Dit is echt een awkward moment. 'Ey, Biebs!' Riep een andere jongen met bruin haar en ze deden weer zo'n jongensknuffel. Hij keek naar mij en ik voelde me weer verlegen worden. 'Chaz, zeg maar niks. Laten we gaan.' Zei Justin en ik voelde me opgelucht. 'Sadie is in de woonkamer.' Zei Chaz en ik knikte. Chaz en Ryan naar de auto en Justin drukte zijn lippen voor een seconde op mijn lippen. 'Bye, shawty.' Fluisterde hij en liep naar zijn auto. Ik liep naar de woonkamer waar ik een meisje met donker haar op de bank zag zitten. 'Uhm, hallo?' Zei ik zachtjes en Sadie keek op. 'Oh hay, jij bent Jessica, van Justin, right?' Vroeg ze. Ja, tuurlijk, ik ben van Justin. 'Ja. Jessica.' Bevestigde ik. 'Kom zitten. Wil je iets drinken?' 'Nee, bedankt.' Ik ging naast haar op de bank zitten. 'Hebben jij en Justin iets?' Vroeg ze uit het niets. Het was niet echt uit het niets, want die vraag zag ik aankomen. 'Nee.' Zei ik en ze knikte. 'Ik heb wel iets met Chaz. Hij is zo'n schatje, maar soms echt een mogool. Ryan is nog erger en samen zijn ze het ergste wat je ooit hebt gezien.' Ratelde ze. Gelukkig bleef zij praten en ik moest ik niet zoveel zeggen.

Reageer (8)

  • Goodtimes

    ahah, verder <33

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Geniaal precies mij die Jessica! Ik doe ook altijd zo als ik iemand nieuw leer kennen of zo hahahaha!

    1 decennium geleden
  • Sierrea

    Geniaal!
    love it! <3<3<3<3<3
    ga jij snel verder?? (A)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    haha,xd
    <33333

    1 decennium geleden
  • Glow

    <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen