Foto bij 31

Ik had met Justin in zijn kamer afgesproken als iedereen zou slapen. 'Yo, sissie.' Zei mijn broertje en ik keek op van mijn boek. 'Sissie?' Vroeg ik lachend. 'Zus. Sissie. Get it?' Lachend knikte ik. 'Ik ga zo met Ben naar buiten.' 'In dit weer?' 'Jup. We gaan met paar meids chillen.' 'Ja, tuurlijk. Denk je echt dat meisjes in dit weer voor jullie naar buiten komen?' 'Ja, duh. Wie wilt niet buiten zijn met de geweldige Alex en Beninator!' Ik proestte het uit van het lachen. 'Alex en Beninator? Serieus?' Hij knikte. 'Maar lieve sissie. Ik ga maar eens het is al elf uur geweest.' Zei hij en liep de gang op. Die twee waren niet normaal. Justin had me gepingt en zei dat ik kon komen. Ik checkte mezelf nog voor de laatste keer in de spiegel. 'Jessica, hoe vaak je jezelf mag bekijken in de spiegel, je wordt er niet sexier van. Zeker niet als je een afschuwelijke pyjama aanhebt en je haar in een afschuwelijke knot zit.' Zei ik tegen mezelf. Ik liep de overloop op en keek of de kust veilig was. Zo snel als ik kon rende ik op mijn tenen naar Justins deur. Zonder te kloppen deed ik open. 'Hello, gorgeous.' Hoorde ik zijn prachtige stem zeggen. Ik draaide me om en zag dat hij in kleermakerszit op zijn bad zat. Ik ging met mijn rug tegen de muur aanzitten en Justin kwam naast me. 'Wat wilde je gaan doen?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Gewoon met jou lekker in bed liggen. En gewoon, ja weet ik veel. Ik wil gewoon bij jou zijn vanavond.' Zei hij en hij drukte een kusje op mijn wang. 'Hoe ver ben jij met een meisje gegaan?' Ontsnapte uit mijn mond. Geschrokken sloeg ik mijn hand voor mijn mond en Justin grinnikte van mijn actie. 'Niet ver. Ik ben nog steeds maagd, dus don't worry baby.' Antwoordde hij eerlijk en ik voelde me opgelucht. Ik bibberde van de kou. 'Ga onder de dekens liggen.' Stelde Justin voor. 'Maar de dekens zijn altijd zo koud.' Zei ik. 'Dan ga ik wel naast je liggen. We gingen onder de dekens liggen en ik voelde Justins warme lichaam tegen mij aan. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik voelde zijn warme adem tegen mijn nek. 'En als ik voor jou te ver ga, dan moet je dat zeggen. Ik wil je namelijk nooit pijn doen.' Fluisterde hij en langzaam kwam er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik zal het zeggen.' Fluisterde ik terug en ging dichter tegen Justin aanliggen. 'Ik ben zo ontzettend blij dat jij in mijn armen ligt.' Fluisterde hij en drukte zijn zachte lippen tegen mijn nek. 'Justin.' Zei iemand en klopte drie keer op de deur.



Mijn trouwe opvolgers, hier een speciaal bericht van jullie leider. Vanavond geen deeltje meer, want ik moet nog leren over Duitsland en de o-zo geweldige tweede wereldoorlog en ik ga naar de voorstelling van mijn beste vriendin over Romeo en Julia, maar dan de 2011 versie en heb daardoor geen tijd om nog een deeltje te activeren. Morgen wel twee deeltjes, I promise <3

Reageer (10)

  • saraaah

    oeeeh verder,
    rara wie is dat? :X

    ben zo V E R S L A A F D aan dit verhaal. (yeah)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    VerderVerder.<3333333333

    1 decennium geleden
  • Elysian

    haha..snel verder

    1 decennium geleden
  • Magnetic

    okay. hoi.
    alles goed.
    oke doei.
    verder morgen
    oke doei

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen