Foto bij 26

Ik zat met Caitlin op mijn bed thuis in Cleveland. (Writers Note: Ik heb geen idee of ik al had gezegd waar ze woonde, dus ik verzin nu even iets.) Tussen mij en Jason is het nooit iets geworden. We zaten wel heel de vakantie in de flow maar hij woonde in Pheonix. Ik kon geen lange afstandsrelatie met hem aan. Hij had namelijk zelf toegegeven dat hij met iemand anders zou gaan en hij wilde mijn hart niet breken door dat te doen. Caitlin en Nick die flirten nog steeds met elkaar - bij hun bleef het waarschijnlijk ook wel bij het flirten. Justin en ik? Dat was een lang verhaal. Sinds dat Justin weg was heb ik hem gemist. In de vakantie vooral, maar sinds school weer was begonnen, begon ik hem steeds minder te missen. Ik moest 75% van de dag op school zitten - aangezien ik ook buitenschool activiteiten doe - en de rest van de dag moest ik iets aan school doen. Wat was mijn leven weer zo geweldig. Ik praatte soms met hem via iChat of via Ping. Negen van de tien keer ging het over zijn o-zo geweldige popsterrenleventje. Als hij eindelijk klaar was vertelde ik snel kort over mijn dag. Ik praatte niet veel tegen hem want ik was bang. Ik wist helemaal niet waarom. Hij vond het geweldig om met mij te praten en hij had voor het eerst in me gezicht gezegd - via een webcam - over zijn gevoelens voor mij. Hij zei dat ze steeds minder aan het worden waren. Hij was er blij mee, want hij kon op dit moment geen relatie of verliefdheid aan met zijn schema. Ik was er totaal niet blij mee, ik begon hem zelfs leuker te vinden - tot de dag dat hij mij dat had gezegd. Ik verbood mezelf dingen over hem te kijken of te lezen. Ik luisterde ook vaak niet naar zijn verhalen en reageerde kortaf op zijn pingberichten. Mijn mobiel trilde maar ik reageerde er niet op. Caitlin pakte mijn mobiel en keek wie het was. 'Het is Justin.' Ik knikte. Ik wilde er graag op reageren, maar ik dwong mezelf om het niet te doen. 'Praat gewoon met hem.' Ik schudde met mijn hoofd. 'Doe nou Jess. Hij eet je niet op.' Ik schudde weer met mijn hoofd. 'Godver, Jess. Doe niet kinderachtig. Je gaat hem blijven leuk vinden, ookal verbied je het jezelf.' Ik zuchtte diep en nam mijn mobiel van Caitlin aan. Justin wist niet dat ik hem leuk vond.

Justin: Sweetie pie, kom je op iChat. Ik moet je iets belangrijks vertellen. <3

Altijd als hij me zo noemde, begon mij hart harder te kloppen. Ik had geen zin om met hem te praten - zeker niet waar Caitlin bij is.

Jess: Ik kom zo wel als Caitlin weg is.

Reageer (8)

  • Dunzak

    VerderVerder<333

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    snel
    verder
    <33

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Oeehh ..!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen